Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je u četvrtak tijekom aktualnog sata Gradske skupštine projekt uređenja Trešnjevačkog trga ukoliko se do jeseni riješe imovinsko-pravni odnosi te uređenje starog Savskog mosta do kraja godine ako za to bude sredstava.

HDZ-ovog gradskog zastupnika Dražana Bilokapića zanimalo je postoji li mogućnost proširenja parkirališta kod Trešnjevačkog placa budući da se tamo često stvaraju gužve, na što mu je Bandić rekao da su naručili projekt uređenja cijelog Trešnjevačkog trga s obuhvatom Nove ceste, Dobojske, Tratinske i Ozaljske ceste te će platiti investitora da ide u tu realizaciju.

Pitanje parkinga, kaže, prioritetno je pitanje, a vezano za projekt uređenja Trešnjevačkog trga naglasio je nužnost rješavanja pitanja imovinsko-pravnih odnosa. “Ako se imovinsko-pravni odnosi riješe, uredili bismo Trešnjevački trg i plac koji bi trebao biti mali grad u gradu, jedan od centara Trešnjevke”, naglasio je zagrebački gradonačelnik.

HNS-ovog gradskog zastupnika Tomislava Stojaka zanimalo je što je sa starim Savskim mostom i kada će se on urediti na što je Bandić najavio, da “ukoliko bude novaca, već ove godine”.

Istaknuo je da je ideja da se na starom pješačkom mostu napravi i bina, odnosno pozornica na kojoj bi se održavali koncerti na desnoj obali Save prema Kajzerici. Nešto kao London”, dodao je.

Potpredsjednik Gradske skupštine Davor Bernardić predložio  je da se radnicima radno intenzivnih zanimanja (čistačicama, skladištarima i sličnima), omogući jeftinija karta prijevoza, do sto kuna, ukoliko se razradi model koji to omogućava.

Mjesečna karta košta 360 kuna, a godišnja 3480 kuna. Ako se plati odjednom košta 3100 kuna, što je mjesečno prosječno 260 kuna.

“Mjesečna karta košta 360 kuna ako se kupuje svaki mjesec, a 260 kuna ako se kupi godišnja odjednom. Kada se plaća karta za 10 mjeseci može se uzeti kredit kod poslovne banke i kupiti se na više rata, no ljudi koji imaju plaću 2800 kuna to ne mogu napraviti”, pojasnio je Bernardić.

Stoga apelira da  se razmotri model u kojem bi ZET uzeo dio solidarnosti kroz jamstvo poslovnih banaka i omogućio da se taj dio plaća na rate.

Gradonačelnik mu je odgovorio da ukoliko će se moći, to i napraviti, ali i upozorio da će novce koje će pritom ZET izgubiti morati naći negdje drugdje.

Poručio je da u 16 godina svog mandata nije nikada uputio zahtjev za smjenom ravnatelja niti u jednom od sveukupno 250 vrtića, osnovnih ili srednjih škola, već je ta odluka prepuštena upravnim vijećima.

Najavio je da će uskoro uputiti prijedlog da Gradska skupština ozbiljno razmotri upravna vijeća i da one ljude “koji su se uhvatili fotelja i nemaju više vizije, da im se zahvali, a da oni koji žele raditi da nastave raditi”.

Na prijedlog SDP-ovog gradskog zastupnika Zvane Brumnića da obiđe škole i uvjeri se u koliko su lošem stanju, obećao je to i napraviti.

“Radimo koliko možemo, sa sredstvima koja imamo”, dodao je, podsjetivši da je bivša Vlada smanjila Zagrebu prihode s 12 na 6 posto.

Komentiraj

FOTO:FaH
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.