Sljedeće godine grupa Pips, Chips & Videoclips slavi 25 godina karijere, povodom čega su ovih dana objavili ‘Songbox’, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama, uz kratke priče raznih autora. O 25 godina karijere, Dinamu, ministrici kulture i dokumentarcu o bendu koji se snima godinama, u razgovoru za Nacional govori frontmen

Iza grupe Pips, chips & Videoclips je devet albuma, biografija “Dugi vikend u zemlji čudesa”, stotine održanih koncerata i niz singlova koji su se tijekom 25 godina karijere uvukli publici pod kožu, poput pjesama “Gume na kotačima”, “Malena”, “Plači”, “Poštara lakog sna”, “Htio bi da me voliš”, a pogotovo himna nogometnog kluba Dinamo “Dinamo ja volim”. Prije nego što će svirati 27. siječnja na prvoj večeri festivala Brijačnica u Boćarskom domu, Pipsi su ovih dana objavili “Songbox”, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama koje su prilagodili članovi grupe Pips, chips & Videoclips Zdeslav Klarić i Ivan Božanić, dok je pjesme ilustrirala Jadranka Ivaniš Yaya, a dizajnirao Boris Greiner. Sve pjesme prate priče povezane uz autore koje je Ivaniš pozvao da o njima napišu vlastite doživljaje, asocijacije i iskustva. Tako su među pozvanim Miljenko Jergović, Ante Perković, Gordan Muratović, Marko Tomaš, Suzana Ritz, Dino Šaran, Denis Mujadžić Denyken, Damir Martinović Mrle, Zvonimir Boban…

O luksuznoj pjesmarici grupe Pips, chips & videoclips, 25 godina karijere, Dinamu, ministrici kulture, depresiji i stanju u društvu te dokumentarcu o bendu koji se snima već dvije godine, u razgovoru za Nacional govori Dubravko Ivaniš.

NACIONAL: Pips, chips & Videoclips sljedeće godine slavi 25 godina karijere pa ste ovih dana objavili “Songbox”, notne zapise za klavir, gitaru i glas za 25 pjesama, s kratkim pričama raznih autora, u izuzetno luksuznom izdanju koje će vaše obožavatelje stajati preko 250 kuna. Zašto niste objavili notne zapise po popularnim cijenama koji bi bili dostupni svim vašim obožavateljima, a ne samo onima s dubljim džepom?

Uvijek je pitanje izbora. Odavno smo se mogli odlučiti za populizam, imali smo ogromnu šansu već na početku karijere ući u tu nišu. Mogli smo, slikovito, otvoriti pekaru i prodavati kiflice. Ali kao što kaže pametni Simon Sinek, slavni teoretičar menadžmenta, falio nam je onaj ključni “Why”, odnosno razlog za takav poslovni model. Mi ne vjerujemo u kiflice, mi vjerujemo u “Solid Gold”, u ideju neograničenog roka trajanja. I tako se ponašamo i pristupamo svemu što radimo. Trebalo je dugih 20 godina da stigne potvrda da smo na dobroj cesti…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
Slobodni novinar, urednik, promotor i pisac. Dvadeset godina iskustva u organizaciji rock koncerata (preko 500 koncerata hrvatskih i inozemnih izvođača), press konferencija, izložaba i modnih revija. Jedan od osnivača Hrvatske novinarske rock nagrade Crni mačak i član Savjetodavnog tijela nagrade (Predsjednik Savjetodavnog tijela 1998.). Dugogodišnji radijski urednik i voditelj (Radio 101, Radio 1, Plavi radio), te rock kritičar (Radio 101, Plavi radio, Slobodna Dalmacija, Vip Music, Tportal.hr, Rolling Stone). Redovan član Hrvatskog Novinarskog Društva. Prvi roman (Dolce Vita) objavila je nakladnička kuća Fraktura u ožujku 2004. 2005. kao autor i redatelj potpisujem dokumentarni tv film "Kad muzičari šokiraju" u produkciji nezavisne producentske tvrtke Trezor idea. 2010. od HGF-a (Hrvatski glazbeni festival) primam nagradu za životni doprinos razvoju i unaprjeđenju demo scene i dugogodišnji kontinuirani rad na promicanju urbane i alternativne glazbene kulture. U svibnju 2103. pokreće web portal www.spotdepo.hr.