Međunarodni festival kreativnosti, Cannes Lions, ima hrvatsku savjetnicu – Darju Kupinić Guščić, koja je članica Upravnog odbora AMEC-a te direktorica i suvlasnica tvrtke MediaNet.

Drugu godinu za redom odvija se suradnja između Cannes Lions, festivala kreativnosti i AMEC-a, svjetskog udruženja agencija za mjerenje učinaka komunikacije. Darja Kupinić Guščić predložena je za jednog od dvanaest savjetnika Cannes Lionsa od strane AMEC-a, najvećeg međunarodnog stručnog tijela za istraživanja na području komunikacije.

“Počašćena sam što me je tvrtka AMEC predložila kao jednog od 12 savjetnika koji će natjecateljima pomagati da sastave najbolju moguću prijavu za ovu prestižnu nagradu. Veselim se novim iskustvima koja ću steći kao član ovog žirija i s nestrpljenjem očekujem prve prijave natjecatelja u dvije kategorije koje ja i moji kolege iz AMEC-a pokrivamo: Research, Data Analytics & Insight Generation i PR Excellence in Effectiveness”, rekla je Darja Kupinić Guščić.

Direktorica i suvlasnica agencije MediaNet prošle je godine izabrana za članstvo Upravnog odbora Međunarodnog udruženja za evaluaciju komunikacije AMEC kao predstavnica NEWTON Media Global, grupacije čija je članica i MediaNet. Sad će savjetovati i globalno najinovativniji festival, raznoliku zajednicu komunikacija, marketinga, zabave, dizajna i tehnologije iz devedeset i više zemalja diljem svijeta. Njena uloga će biti savjetovanje podnositelje prijava najkreativnijih i najinovativnijih ljudi struke kojih je prošle godine bilo preko 4 300.

“Zajedno s mojim suradnicima u Media Net-u proučit ću detaljno sve pristigle prijave, a kao osobni savjetnik pokrivat ću po jednog aplikanta u svakoj kategoriji”, otkrila je Darja Kupinić Guščić.

Cannes Lions globalna je kampanja za kreativnost, a međunarodni festival kreativnosti je epicentar zbivanja koji će i ove godine okupiti više od 15 tisuća sudionika u Francuskoj u lipnju. Cannes Lions se počeo održavati 1954. godine, dok MediaNet ove godine slavi dvadeset godina poslovanja.

Cjelovitost nagrade Cannes Lions ovisi o žiriju, zbog čeg se odabiru isključivo najbolji pojedinci, istaknuti voditelji u svojim kategorijama. Rigoroznost u procesima ocjenjivanja čini ovu nagradu jednom od karijernih ciljeva oglašivača koji na ovaj način dokazuju utjecaj i postaju ‘opinion makeri’ industrije…

Komentiraj