Zoom, sinonim za rad na daljinu, traži od zaposlenika da se vrate raditi iz ureda tvrtke

Autor:

Foto: Garbriel Benoise, Unsplash

Zoom, tvrtka za video komunikacije čije je ime postalo sinonim za rad na daljinu tijekom pandemije, naredila je svom osoblju da se vrati u urede.

Tvrtka je rekla da vjeruje da je “strukturirani hibridni pristup” najučinkovitiji i da bi ljudi koji žive unutar 50 milja (80 km) od ureda trebali raditi osobno u prostorijama tvrtke najmanje dva puta tjedno. To je najnoviji poticaj jedne velike tvrtke da  oživi fleksibilnu radnu politiku.

Amazon i Disney su među tvrtkama koje su smanjile radne dane na daljinu.

Ankete sugeriraju da radnici još uvijek zadržavaju mogućnost rada od kuće. Oko 12% radnika u SAD-u, gdje je sjedište Zooma, bilo je potpuno udaljeno od rada u tvrtki u srpnju, dok je još 29% imalo hibridnu politiku, prema anketi istraživača sa Sveučilišta Stanford i drugih koja se provodi mjesečno od predpandemijskog vremena. To je slično obrascima koje je ranije ove godine zabilježio Ured za nacionalnu statistiku u Velikoj Britaniji. Ranije istraživanje Stanfordskog tima pokazalo je da je rad na daljinu češći u zemljama engleskog govornog područja, a daleko rjeđi u Aziji i Europi.

Prije pandemije, udio dana rada od kuće u SAD-u iznosio je samo oko 5%. Globalno, radnici stalno žele fleksibilnije radne uvjete od onih koje poslodavci vide kao optimalne.

Zoom je rekao da će nastaviti “zapošljavati najbolje talente, bez obzira na lokaciju”. Krajem prošle godine tvrtka je zapošljavala oko 8400 ljudi, od kojih je više od polovice u SAD-u. Oko 200 ljudi radi za Zoom u Velikoj Britaniji, gdje su upravo otvorili novi ured u Londonu.

Tvrtka je rekla da će nova politika dovesti tvrtku u “bolji položaj za korištenje vlastitih tehnologija, nastavak inovacija i podršku našim globalnim kupcima”. “Nastavit ćemo koristiti cijelu našu platformu kako bi naši zaposlenici i disperzirani timovi bili povezani i radili učinkovito”, rekao je Zoom.

Ekspanzija rada na daljinu potaknula je Zoomove rivale, poput Microsofta, da nadograde svoju video ponudu, vršeći pritisak na Zoom, unatoč njegovom ranom vodstvu u tom dijelu usluge.

Cijena njegove dionice naglo je pala od vrhunca kojeg je imala u listopadu 2020. Njegove dionice danas su oko 68, dok su na vrhuncu vrijedile više od 500 dolara, piše BBC.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.