Turistička zajednica grada Opatije pokrenula online kampanju “Posjetite Opatiju danas”

Turistička zajednica grada Opatije pokrenula je online kampanju “Posjetite Opatiju danas” i izradila video razglednicu kojom šalje poruku da je spremna za ovogodišnju sezonu koja je puna izazova.

Tijekom proteklih mjeseci, kada su zatvorene bile i granice i smještajni kapaciteti, opatijski turistički djelatnici nastavili su svakodnevni kontakt s nekadašnjim i budućim posjetiteljima grada, predstavljajući najatraktivnije segmente lokalne ponude. Kampanja se odvijala u tri faze: prva je pozivala na maštanje o godišnjem odmoru, druga na planiranje godišnjeg odmora u Opatiji, a treća na dolazak u „kolijevku hrvatskog turizma“, naglašavaju iz turističke zajednice.

Spremni za nove goste

Granice su ponovo otvorene, smještajni objekti spremno dočekuju nove goste, a restorani ponovo pripremaju delicije. Konačno smo stigli do trenutka kada možemo naše goste pozvati da snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju uz poruku „Visit Opatija Today“, odnosno „posjetite Opatiju danas“, kazala je direktorica TZ Opatija Suzi Petričić dodajući da je  kampanja osmišljena kao poruka dobrodošlice svim posjetiteljima koji ove godine za svoju destinaciju odaberu Opatiju.

 

 Promocija gastronomije, ali i prirodnih ljepota

Proteklih tjedana TZ je promovirala  opatijsku gastronomiju, ali i prirodne ljepote. Kako bi upravo outdoor mogućnosti na području Opatijske rivijere bolje predstavili domaćim i stranim posjetiteljima, ostvarena je i suradnja s poznatim hrvatskim portalom Outdoors Croatia. Dva video-priloga snimljena na Učki, koja predstavljaju Land Art stazu i stazu Poklon – Vojak, ostvarila su izniman interes i desetke tisuća pogleda u svega nekoliko dana.

“Kroz ciklus objava Taste of Opatija na našim digitalnim kanalima prezentirali smo ugostiteljske objekte koji su nositelji prestižne reputacije Opatije kao vrhunske gastro destinacije, a ove su objave također naišle na vrlo pozitivne reakcije. Vlastitim snagama kreirali smo i provodimo zapaženu kampanju putem koje predstavljamo sve segmente turističke ponude kojima Opatija raspolaže te koji u ovom trenutku predstavljaju značajne komparativne prednosti. To su blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja ističe i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva, ali i okolicu i zaleđe Opatije s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda „Feel & Taste“ koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije”, zaključila je Petričić.

Komentiraj