Tek što su potpisali milijunski marketinški ugovor, Powerade zaustavio sve reklame s Ja Morantom

Autor:

FILE PHOTO: Mar 3, 2023; Denver, Colorado, USA; Memphis Grizzlies guard Ja Morant (12) looks on in the second quarter against the Denver Nuggets at Ball Arena. Mandatory Credit: Ron Chenoy-USA TODAY Sports/File Photo Photo: Ron Chenoy/REUTERS

Ron Chenoy/REUTERS

Powerade je ove godine krenuo u novu kampanju kojoj je cilj na području prodaje sportskih napitaka doći na svjetski broj 1, a kako bi prestigli dominantni Gatorade, koji je u vlasništvu Pepsija, odlučili su, između ostalog, za svoje zaštitno lice angažirati Ja Moranta. Prvog dana ožujka, dakle prije nešto manje od dva tjedna, objavljeno je kako su Powerade i zvijezda Memphis Grizzliesa, jedan od najboljih igrača NBA lige, potpisali petogodišnji ugovor čija vrijednost nije objavljena, ali nema sumnje da se ukupno radi o više desetaka milijuna dolara.

Samo tri dana nakon potpisivanja spomenutog ugovora Morant je na svom Instagram profilu objavio sada već poznati video snimljen na kojem u noćnom klubu maše pištoljem a iz Coca Cole odnosno Poweradea su objavili kako zaustavljaju cijelu kampanju u koju je uključen Ja Morant. Detaljnije ništa nije objavljeno, a iako se u javnosti naravno odmah počelo nagađati kako će ugovor biti raskinut neslužbeno se govori da će Powerade vratiti reklame s Morantom u glavnom ulozi čim se igrač opet pojavi na NBA parketima.

 

Prema ugovoru, ova tvrtka u vlasništvu Coca Cole imat će Moranta u svojim TV reklamama, na jumbo plakatima i događajima u organizaciji Poweradea. „From underestimated to undeniable“ odnosno „Od podcijenjenog do neporecivog“ naziv je kampanje koju je trebao predvoditi Morant a čiji se naziv odnosi na činjenicu da je košarkaš Memphisa u mlađim danima bio potpuno nepoznat igrač kojega je jedan skaut slučajno otkrio vidjevši ga kako igra sa prijateljima na školskom igralištu.

Morant, koji je ove sezone na prosjecima od 27.1 koševa, 8.2 asistencija i 6 skokova po utakmici, će zbog spomenutog incidenta s terena izbivati ukupno šest utakmica a zanimljivo je da je Nike, drugi veliki brand s kojim košarkaš Grizzliesa ima milijunski ugovor, nakon igračeve javne isprike odmah stao u injegovu zaštitu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.