Starbucks u Italiji uvodi kavu s maslinovim uljem

Autor:

Pixabay

Najveći svjetski lanac kafića Starbucks priopćio je da uvodi liniju napitaka s maslinovim uljem u Italiji, javlja BBC u srijedu.

Izvršni direktor Howard Schultz kaže da je “neočekivani, baršunasti, puterasti okus… poboljšao kavu i lijepo se zadržao na nepcu”.

Starbucks je među glavnim američkim tvrtkama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavale proširiti na talijansko tržište hrane i pića.

Talijanska scena kave poznata je po svojim neovisnim kafićima koje često vode obitelji.

Starbucks trenutno ima dvadesetak kafića u Italiji.

“Sada će biti ljudi koji će reći: maslinovo ulje u kavi? Ali dokaz je u šalici”, rekao je Schultz na internetskoj stranici tvrtke.

“U više od 40 godina ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđeniji, oduševljeniji”, dodao je.

Asortiman Oleato, koji u srijedu kreće u prodaju u Italiji, uključuje ledeni espresso i bijelu kavu s maslinovim uljem i “pjenicom od zobenog mlijeka”.

Bit će tu i cold brew kave (hladno pripremljena kava) u kojoj se “svilenkasta infuzija ekstradjevičanskog ulja Partanna s pjenom slatkog vrhnja od vanilije… polako prelijeva kroz napitak”.

Maslinovo ulje ključni je dio mediteranske prehrane. Njegove zdravstvene dobrobiti djelomično se mogu pripisati mononezasićenim masnim kiselinama, koje sadrže vitamine i minerale, te polifenolima, mikronutrijentima dobivenim iz biljaka.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.