Škoda je u 2023. bila najprodavanija marka, a Renault Clio najtraženiji model u Hrvatskoj

Autor:

Zaključili smo 2023. godinu, a s time je uvijek zanimljivo vidjeti prodajno izvješće automobila u Hrvatskoj. Prodano 56.697 novih putničkih vozila, što je 28,6 posto više nego 2022.

Statistike agencije Promocija plus otkrivaju smjenu na tronu. Škoda je novi broj 1 i omiljena marka u Hrvata. Češki proizvođač razveselio je 6.587 novih vlasnika (11,6% udjela). Dugo najprodavaniji Volkswagen sad je na drugom mjestu (6.575 vozila), a na postolje još staje i Renault (5.862 vozila i 10,3% udjela)

U proteklih 12 mjeseci u premium razredu najbolje je radio Audi (2.393 vozila), a BMW (1.382) i Mercedes-Benz (1.344) dosta zaostaju u ovom troboju.

Gledano kroz automobilske modele. Definitivno najbolje prolaze – Renault Clio (2.585 vozila), te Škoda Octavia (2.523) i Dacia Duster (1.479). Top 10 ljestvicu modela zatvaraju redom Volkswagen modeli – Taigo, T-Cross i T-Roc. Naši kupci su postali obožavatelji benzinaca.

Tu vrstu pogonskog sklopa odabralo je 28.619 kupaca (50,5%). Veliki rast nastavljaju održavati hibridni modeli (13.990 ili 24,7%). Dizelski segment isporučen je u 10.753 vozila. Plin je i dalje zastupljen, ali je sve manje prva opcija kod kupaca, a to dokazuje brojka od 1.717 vozila, te električni modeli – 1.618 vozila.

U gospodarskom segmentu, najbolju računicu zastupnicima su donijeli – Renault Mastera (895) i Ford Transita (677). Od ekskluzivnih modela, prodana je jedna Rimac Nevera, McLaren i Aston Martin. Dok je primjerice Porsche zabilježio 325 isporuka, a Ferrari 5 komada…

 

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.