S nove proizvodne linije na Jankomiru sišla je prva Nevera, nosi serijski broj #000

Autor:

RIMAC PRESS

S nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru sišao je prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere, priopćili su u utorak iz tvrtke.

Prvi primjerak nosit će serijski broj #000 i ostat će u vlasništvu Bugatti Rimac, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji.

Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu, poručuju iz tvrtke.

Prvi primjerak završen je u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska. Ovaj prvi automobil sudjelovao je na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb.

Prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već se sklapaju, kažu iz Rimac Automobila, pri čemu je za svaku Neveru potrebno 5 tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi koje je tim postavio za Neveru, sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru – potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, ​​motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila.

“Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila, 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48°C. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu”, poručuju iz tvrtke.

“Na početku Nevera projekta proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku.

Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu. To je bio jedan od najvećih izazova – paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa se ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.

Nevera je razvijena kako bi postala vrhunski električni hiperautomobil kakav je danas, spreman oduševiti vozače i putnike na način koji nikada prije nisu iskusili. Jedva čekamo vidjeti mnoge Nevere kod svojih novih vlasnika i vidjeti ih kako uživaju koristeći ih”, poručio je mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.