Rijeka treći put proglašena najpametnijim velikim gradom u Hrvatskoj

Autor:

29.08.2021., Rijeka - Panorama grada. 
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Goran Kovacic/PIXSELL

Proglašenjem gradova dobitnika nagrada Smart i Eco City u zagrebačkom hotelu Westin u ponedjeljak je zaključen ovogodišnji, četvrti po redu izbor najboljih hrvatskih gradova u pametnim i ‘zelenim’ rješenjima.

Rijeka je i ove godine proglašena ukupnim pobjednikom prema Kompozitnom indeksu digitalne spremnosti hrvatskih gradova.

Rijeka se, pokazalo je Apsolonovo istraživanje, posebno ističe u rezultatima u području Dostupnost i kvaliteta e-Usluga građanima ali i u području Servisnih informacija i objedinjenih sustava plaćanja, koje obuhvaća dostupnost i kvalitetu servisnih informacija koje gradovi nude svojim stanovnicima te prisutnost i mogućnosti objedinjenih sustava plaćanja usluga društava i ustanova na području Grada Rijeke i šireg riječkog područja putem RCC portala.

“Treći put dobivamo ovu nagradu što obvezuje da i dalje budemo predvodnik u razvijanju pametnih rješenja među hrvatskim gradovima”, rekao je, prilikom preuzimanja nagrade Smart City, pročelnik Zavoda za informatičku djelatnost Grada Rijeke Željko Jurić.

Gradonačelnike i predstavnike gradova koji su ušli u završnicu izbora za nagrade Smart city i Eco city pozdravili su glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić i ministar gospodarstva i održivog razvoja Tomislav Ćorić dok je članica Uprave Apsolona Mirjana Samardžić Novoselec naglasila kako su ove nagrade odličan pokazatelj promjena i noviteta nastalih uslijed aktivne participativne uključenosti građana u rad gradskih uprava i spremnosti investiranja gradova u inovativna rješenja.

Uz Rijeku, svojim su se rješenjima i rezultatima za finale izbora u kategoriji velikih gradova ove godine ponovo izborili Dubrovnik, Karlovac i Zagreb, a prvi put među pet najboljih našao se i Sisak.

Istraživanje je i ove godine dalo detaljan uvid u stanje digitalne spremnosti jedinica lokalne samouprave, a istražena je razina digitalne spremnosti gradskih uprava, dostupnost i razina podataka na službenim gradskim internetskim stranicama, otvorenost uprave prema građanima, mogućnost njihova uključivanja te kompleksnost obavljanja različitih administrativnih postupaka, a komparativnom analizom ukazalo se na pozitivne i negativne promjene u odnosu na lani.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.