Restoran u Šangaju gostima nudi naprednu digitalnu uslugu

Unsplash/James Sutton

Ritam u velikim urbanim sredinama je uvijek brz pa novootvoreni restoran u Šangaju nudi gostima naprednu uslugu narudžbe i preuzimanja hrane. Ovaj ugostiteljski objekt putem aplikacije gostima nudi naručivanje obroka, prije nego što stignu do ovog dijela grada.

Nakon dolaska i skeniranja QR koda na pametnom telefonu, naručitelj može preuzeti svoje jelo ostavljeno u nekom od pretinaca. Pametni ormarići su znatno olakšali posao osoblju restorana, jer nema dužih čekanja, a istovremeno se povećao promet i zarada. Građani ističu kako je ovo odlična pogodnost tijekom najvećih gužvi. 

Platforma, koja je pokrenula projekt, planira u sljedeće tri godine kroz partnerstva postaviti oko tri tisuće pametnih ormarića na različite lokacije u gradu. Ovaj primjer bi mogli uvesti i neki drugi azijski restorani u velikim urbanim sredinama diljem svijeta.

Zalogajnice, koje najviše rade u jutarnjim satima su iznimno popularne u azijskim velegradovima. Doručak je najvažniji obrok u danu pa građani ovdje mogu već ujutro odabrati razne vrste juha, jela s rezancima, jednostavne mesne ili riblje specijalitete…

Komentiraj