PUNJAČ ZA SENIORE Nova akcija za podizanje kvalitete života starijih osoba

Autor:

Superseniori

Poznatoga hrvatskoga glumca Janka Popovića Volarića od danas imamo priliku gledati u dosad najneobičnijoj ulozi. Kao gospodin Vrijeme, on omogućava svemu da ostari: staru odjeću pretvara u vintage, stare automobile u oldtimere, a prosječno vino u vrhunsko. Njegov omiljeni proizvod su seniori, no za njihov razvoj potrebna mu je pomoć.

Priča o gospodinu Vremenu dio je kampanje ‘Punjač za seniore’, kojoj je cilj prikupiti sredstva za podizanje kvalitete života starijih osoba i njihovo uključivanje u život zajednice.

Kampanju provodi Zaklada Zajednički put u partnerstvu sa Zakladom Slagalica iz Osijeka, a sudjelovati mogu svi građani, doniranjem putem platforme www.doniraj.org i to do 25. listopada 2017. godine.

Prikupljenim sredstvima podržat će se projekti udruga na području Grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije koji će biti odabrani putem posebnog javnog natječaja. Cilj je osigurati kontinuiranu podršku postojećim projektima te poduprijeti razvoj novih projekata koji podižu kvalitetu života starijih osoba.

Kampanja je dio cjelovitoga programa SUPERSENIORI koji Zaklada Zajednički put i Zaklada Slagalica provode drugu godinu zaredom. SUPERSENIORI su inovativni model podrške udrugama koje svojim aktivnostima pridonose smanjenju socijalne isključenosti starijih osoba. U prvoj godini provedbe programa podržano je osam projekata na području tri županije. U projektnim aktivnostima sudjelovale su ukupno 603 starije osobe i 56 volontera, a ukupan iznos financijske podrške dodijeljene udrugama je 189 000 kn.

U sklopu kampanje organizatori planiraju i nekoliko zanimljivih događanja; prvo će se održati već ove nedjelje, 1. listopada, na Sajmu antikviteta na Britanskom trgu.

Na štandu SUPERSENIORA posjetitelji će imati priliku saznati sve što ih zanima o programu SUPERSENIORI, moći će donirati u Punjač, ali i upoznati junake iz videospotova. Možda će vam upravo gospodin Vrijeme darovati jedan od svojih antikviteta na kojima je radio godinama…

Iz zaklada poručuju kako je ostvarivanje ciljeva SUPERSENIORA moguće jedino putem zajedničke suradnje javnih institucija, organizacija civilnoga društva i građana – pojedinaca. Stoga pozivaju sve koji su u mogućnosti da se uključe.

Kreativni koncept kampanje ‘Punjač za seniore’ potpisuje marketinška agencija Utorak, a podržavaju je i medijska agencija McCann Universal, produkcijska kuća Centralna jedinica te agencija za odnose s javnošću PR365 studio.

Sve dodatne informacije o kampanji, popratnim događanjima te programu pročitajte na www.superseniori.hr.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.