Mislav Lizatović: ‘Poruke s digitalnih panela dopiru i do teško dohvatljivih potrošača’

Autor:

B1 MEDIA MISLAV LIZATOVIC

B1 Media

B1 Media strateški se usmjerila na pokretanje inovativnih kanala koji će oglašivačima pomoći u učinkovitoj komunikaciji s ciljnom skupinom, a jedan od takvih kanala je i nedavno pokrenuti Fitness TV

Sobzirom na fragmentaciju medija, brendovima postaje sve važnije odabrati i biti prisutni na pravom kanalu u pravo vrijeme. Zbog toga se B1 Media strateški usmjerila na pokretanje inovativnih kanala koji će oglašivačima pomoći u učinkovitoj komunikaciji s ciljnom skupinom, iz čega je između ostalog nastao i slogan B1 Media – jednostavno ciljano.

Jedan takav kanal, inovacija na hrvatskom tržištu je Fitness TV. Kanal za oglašavanje koji se obraća novonastalom i vrlo imućnom segmentu potrošačkog tržišta pod nazivom “NEO’s”.

Možda ćete se pitati što je NEO i zašto su oni važan dio segmentacije potrošača? NEO (new economic order) potrošači predstavljaju novonastali segment kupaca iz svih dobnih skupina, dohodovnih razreda i lokacija i imaju veliku sklonost trošenju svojih prihoda na potrošnu robu. Nedavna studija Roy Morgan Research Australia otkriva da ‘NEO potrošači troše između 260 i 300% više od tradicionalnih potrošača.

Međutim, ovi NEO-ovi nisu samo imućni, već su uvijek u pokretu. A doći do njih može biti prilično teško. Zapravo, potrebno im je prenijeti poruke tamo gdje ih se može “uhvatiti” – na poslu, tijekom pauze ili dok su u teretani. Stoga su i B1 mediji odlučili pokrenuti Fitness TV u Hrvatskoj.

Razgovarali smo s Mislavom Lizatovićem, iz B1 Media, kako bismo saznali nešto više o novom oglašivačkom kanalu – Fitness TV-u.

Recite mi nešto o novom projektu Fitness TV. Što je Fitness TV i zašto ste ga pokrenuli?

Fitness TV novi je oglašivački kanal u B1 medijskom portfelju pomoću kojeg dosežemo ciljane potrošače u njihovoj fazi razmatranja na ‘putu do kupnje’. U ovom slučaju govorimo o osobama od 18 do 40 godina koje zanima konzumacija proizvoda koji promoviraju pozitivan i aktivan stil života te od života žele izvući maksimum.

Naš kanal oglašavanja svaki potrošač vidi minimalno 45 minuta dnevno. I što je još važnije, oni su u pravom raspoloženju za primanje ovih brend poruka. Zato oglašavanje u ovom kanalu definitivno stoji iza našeg slogana – jednostavno ciljano. Poruka brenda nalazi se na pravom mjestu u pravo vrijeme.

‘Fitness TV izvrstan je kanal za većinu industrija koje žele komunicirati s osobama u dobi od 18 do 40 godina s visokim raspoloživim prihodom, a koje žele maksimalno iskoristiti svoj život’

Fitness TV novi je kanal u B1 media portfelju no I dalje Imamo postojeće kanale, kao npr. Domovi zdravlja. U Domovima zdravlja, diljem zemlje, imamo više od 5.000 dodirnih točaka koji dopiru do više od 67.000 osoba dnevno, u prosjeku 51 minutu dnevno. Svaki potrošač nalazi se uz ovaj B1 media kanal u trenutku kada želi potaknuti pozitivnu promjenu u svom životu. Ovo je idealno vrijeme da im prenesete relevantne poruke kao što su promjene u zdravlju, financijama ili o načinima kako poboljšati svoj život.

Dakle, kao i svi ostali naši medijski kanali, Fitness TV je novi kanal koji oglašivačima omogućuje privilegiju da imaju kvalitetan angažman (engagement) sa svojim potrošačima.

Za koga je Fitness TV?

Fitness TV izvrstan je kanal za većinu industrija koje žele komunicirati s osobama u dobi od 18 do 40 godina s visokim raspoloživim prihodom, a koje žele maksimalno iskoristiti svoj život. Očito je ovaj kanal zanimljiv zdravstvenim industrijama, ali je relevantan i za sve uslužne djelatnosti od bankarstva, osiguranja i investicija, ali i modnu te lifestyle industriju – od odjeće i automobila do putovanja.

Naši kanali isporučuju komunikaciju prema potrošačima koji imaju određeno stanje potrebe (tzv. need state), u ovom slučaju potrošačima koji žele aktivno poboljšati svoj život, a nalaze se u trenutku dana kada su usredotočeni na ovu ideju i spremni su čuti poruke koje se odnose na ovu ideju. Iako, važno je reći, B1 Media kanali u ovim slučajevima nisu primarni komunikacijski kanal. Vidimo ih kao važan dio mixa u svim medijskim strategijama jer mi smo sredina između masovnih medija i komunikacije na prodajnom mjestu

‘Naš kanal oglašavanja fitness tv svaki potrošač vidi minimalno 45 minuta dnevno’, kaže Mislav Lazatović. FOTO: B1 Media

Kako su teretane prihvatile Fitness TV?

Sjajno, pokrenuli smo 15-ak velikih teretana na nacionalnoj razini s +80 monitora, a u pregovorima smo i za nove pozicije. To je win-win za sve. Teretane imaju benefit u tome što im pružamo hardver, softver, tehničku podršku i sadržaj. Zapravo, štedimo im poprilično novca na godišnjoj razini, pružamo im vrhunski sadržaj, što povećava korisničko iskustvo u teretani.

Povratne informacije od naših partnera u teretani do danas su bile odlične. U projektu smo tek nekoliko mjeseci, tako da smo u fazi brzog širenja.

Što su sljedeći koraci za B1 Media?

Kratkoročni fokus je proširenje na postojeće kanale, povećavajući digitalni trag oglašivača. Trenutno B1 ima preko 600 digitalnih ekrana u Hrvatskoj što nas čini najvećim pružateljem medija digitalnih ekrana.

U Srbiji i Sjevernoj Makedoniji raspolažemo s preko 600 digitalnih ekrana čime cijela B1 mreža regionalno raspolaže s preko 1.200 digitalnih ekrana. Srednjoročno gledano, nastavit ćemo s razvojem i uvođenjem novih kanala koji uvelike stupaju u direktan kontakt sa svojim potrošačima, što je idealno za medijske miksove oglašivača kojima je cilj povećanje razmatranja (consideration) njihovih robnih marki.

ČLANAK JE REALIZIRAN U SURADNJI S B1 MEDIA

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.