Kupnja putem aplikacija nadmašit će oglašavanje u 2022. godini

Autor:

Unsplash/Rico Reutimann

Prema analizi koju je predstavio SafeBettingSites.com ove će godine kupnja putem aplikacija nadmašiti segment oglašavanja unutar aplikacija, što je pozitivan i za mnoge željeni trend, prenosi ictbusiness.info.

Ističe se da je nakon dvije godine dvoznamenkastog rasta tržište aplikacija počelo usporavati. Prihodi od aplikacija na svjetskom nivou bi mogli dosegnuti 430 milijardi američkih dolara, oko 8 posto više nego prije godinu dana.

Uzimajući u obzir blagdansko vrijeme korisnici bi mogli potrošiti oko 200 milijardi dolara na kupnje putem aplikacije u 2022. godini, što je 10 posto više u odnosu na prošlu godinu.

Prihodi od kupnje putem aplikacije rasli su znatno brže od oglašavanja, više statistika i istraživanja je pokazalo da su se prihodi od kupnje putem aplikacije gotovo utrostručili u posljednjih pet godina. Statista očekuje da će korisnici diljem svijeta ove godine potrošiti 10 posto više na kupnje putem aplikacije.

Kupnja putem aplikacije nastavlja rasti dvoznamenkastom stopom rasta, ali cijelo tržište je zabilježilo pad. Do kraja godine se očekuje kako će se zabilježiti i usporavanje preuzimanja.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.