Kako je u dvije godine nestao Vučićev san o Air Serbiji kao regionalnom lideru

Autor:

PIXSELL

Najnoviji potezi aviokompanije Air Serbia koju je krajem 2015. godine tadašnji srpski premijer, a sadašnji šef države Aleksandar Vučić opisivao kao regionalnog lidera, pokazuju da je ova tvrtka u velikim problemima, iako je država u nju uložila oko pola milijarde eura

Otpuštanje 350 radnika. Odustajanje od kupovine 10 Airbusovih aviona. Izostanak otvaranja najavljene nove linije za Ženevu. Zatvaranje lokalnih poslovnica. Postavljanje manjih i neudobnijih sjedala u avionima. Ukidanje besplatne usluge hrane i pića u avionu, uz cijenu od dva eura za bočicu obične vode i četiri eura za minijaturni sendvič. Smanjenje dimenzija ručne prtljage koju putnik smije unijeti u letjelicu.

TO SU NAJNOVIJI POTEZI AVIOKOMPANIJE AIR SERBIA, koju je krajem 2015. godine tadašnji srpski premijer, a sadašnji šef države Aleksandar Vučić opisivao kao regionalnog lidera. Uz konstataciju: “Da nema političkih prepreka, Air Serbia već bi kupila dvije ili tri kompanije u regiji.” Dojam je tada bio da je Vučić ciljao na Croatia Airlines i Montenegro Airlines…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.