Jay-Z prodao tvrtki LVMH 50 posto dionica svog šampanjca Armand de Brignac

Američki reper i producent Jay-Z je prodao 50 posto svoje luksuzne marke šampanjca tvrtki Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Reper Jay-Z, pravi imenom Shawn Corey Carter je u početku kupio marku Armand de Brignac, poznatu i kao ‘Ace of Spades’ zbog logotipa na etiketi flaše, još 2014. godine i to nakon što je taj isti šampanjac ‘Ace of Spades’ prikazan u spotu za njegov singl iz 2006. ‘Show Me What You Got’. LVMH će tako sada preuzeti globalnu distribuciju marke Armand de Brignac koja se proizvodi u francuskoj vinskoj regiji Champagne, nakon što je 22. veljače potvrđeno da LVMH stječe 50 posto vlasništva nad brendom Armand de Brignac. Inače, tvrtka LVMH u svom posjedu već ima Dom Pérignon i Moët & Chandon.

Tim je povodom Jay-Z izjavio: “Ponosan sam što mogu poželjeti dobrodošlicu obitelji Arnault kroz ovo partnerstvo koje je započelo s Alexandreom Arnaultom, a nastavilo se s njegovim ocem Bernardom Arnaultom i Philippeom Schausom, u mom domu u Los Angelesu. To je partnerstvo koje je cijelo vrijeme visjelo u zraku. Uvjereni smo da će silna snaga globalnog distribucijskog okvira Moët Hennessy, njegova neusporediva snaga portfelja i njegova već dugo uspostavljena evidencija izvrsnosti u razvoju luksuznih marki Armandu de Brignacu dodati komercijalnu snagu koja mu je potrebna da raste i napreduje još više.”

Marka Armand de Brignac također uključuje sorte Brut Rosé, Demi-Sec, Blanc de Blancs i Blanc de Noirs. Armand de Brignac je u 2019. prodao više od 500.000 boca šampanjca. Flaša šampanjca ‘Ace Of Spade’ brenda Armand de Brignac prodaje se po cijeni od oko 2.200 kn.

 

Komentiraj