Hrvatski startup Neostar lansirao digitalnu platformu za rabljena vozila

Autor:

Unsplash

Hrvatski startup Neostar lansirao je na tržište tehnološku inovaciju, jedinstvenu multikanalnu platformu za trgovinu i održavanje rabljenih vozila.

Posebnost digitalne platforme jest u tome što putem nje smiju biti oglašena samo rabljena vozila koja su prošla proces kontrole Neostar inspektora u 60 točaka, svako vozilo prikazano je u 360° prikazu, a sva oglašena vozila imaju jamstvo. Svi koji su u potrazi za automobilom, na platformi dobivaju transparentnost i pouzdanost podataka o vozilu. Za prodavatelje je usluga inspekcije vozila, snimanja i oglašavanja potpuno besplatna, a sve te korake za njih radi Neostar. Platforma povezuje sve registrirane vlasnike automobila s raspoloživim servisima prikazanim na online karti uz transparente cjenike i jamstvo kvalitete servisnih usluga.

Prodavatelji, bilo da su pravne ili  fizičke osobe, započinje prijavu na platformu unosom nekoliko osnovnih podataka o vozilu dok ostatak informacija unose inspektori i drugi zaposlenici. Pregled se u pravilu obavlja već 24 sata nakon iskazane namjere prodaje, a sva vozila koja se oglase na platformi imaju ili tvorničko ili Neostar jamstvo. Vozilo je moguće kupiti i internetskim načinima plaćanja.

Istraživanje iz 2019. godine pokazalo je da više od 50% ispitanika u istraživanju kao najveće izazove i probleme prilikom kupnje rabljenih vozila navodi nepouzdanost informacija, odnosno, slabu kvalitetu informacija o vozilima pa je ova digitalna platforma odlučila ponuditi odgovor na više izazova.

“Automobilska industrija u cjelini, pa tako i trgovina automobilima globalno gledajući, nije među predvodnicima digitalne transformacije, već možemo reći da na tom području čak zaostaje. Prema dosadašnjem iskustvu s online prodajom novih i rabljenih vozila uočili smo prostor za konsolidaciju i digitalizaciju usluga vezanih uz trgovinu i održavanje rabljenih vozila ne samo na lokalnoj već i globalnoj razini. Zato smo pokrenuli startup Neostar sa sjedištem ovdje u Hrvatskoj, ali s globalnim ambicijama. Lansiranje platforme na hrvatskom tržištu vidimo tek kao prvi korak koji će nas voditi prema iskoracima na druga tržišta“, rekao je Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave Neostara.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.