Hrvatski startup Neostar lansirao digitalnu platformu za rabljena vozila

Press/Neostar

Hrvatski startup Neostar lansirao je na tržište tehnološku inovaciju, jedinstvenu multikanalnu platformu za trgovinu i održavanje rabljenih vozila.

Posebnost digitalne platforme jest u tome što putem nje smiju biti oglašena samo rabljena vozila koja su prošla proces kontrole Neostar inspektora u 60 točaka, svako vozilo prikazano je u 360° prikazu, a sva oglašena vozila imaju jamstvo. Svi koji su u potrazi za automobilom, na platformi dobivaju transparentnost i pouzdanost podataka o vozilu. Za prodavatelje je usluga inspekcije vozila, snimanja i oglašavanja potpuno besplatna, a sve te korake za njih radi Neostar. Platforma povezuje sve registrirane vlasnike automobila s raspoloživim servisima prikazanim na online karti uz transparente cjenike i jamstvo kvalitete servisnih usluga.

Prodavatelji, bilo da su pravne ili  fizičke osobe, započinje prijavu na platformu unosom nekoliko osnovnih podataka o vozilu dok ostatak informacija unose inspektori i drugi zaposlenici. Pregled se u pravilu obavlja već 24 sata nakon iskazane namjere prodaje, a sva vozila koja se oglase na platformi imaju ili tvorničko ili Neostar jamstvo. Vozilo je moguće kupiti i internetskim načinima plaćanja.

Istraživanje iz 2019. godine pokazalo je da više od 50% ispitanika u istraživanju kao najveće izazove i probleme prilikom kupnje rabljenih vozila navodi nepouzdanost informacija, odnosno, slabu kvalitetu informacija o vozilima pa je ova digitalna platforma odlučila ponuditi odgovor na više izazova.

“Automobilska industrija u cjelini, pa tako i trgovina automobilima globalno gledajući, nije među predvodnicima digitalne transformacije, već možemo reći da na tom području čak zaostaje. Prema dosadašnjem iskustvu s online prodajom novih i rabljenih vozila uočili smo prostor za konsolidaciju i digitalizaciju usluga vezanih uz trgovinu i održavanje rabljenih vozila ne samo na lokalnoj već i globalnoj razini. Zato smo pokrenuli startup Neostar sa sjedištem ovdje u Hrvatskoj, ali s globalnim ambicijama. Lansiranje platforme na hrvatskom tržištu vidimo tek kao prvi korak koji će nas voditi prema iskoracima na druga tržišta“, rekao je Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave Neostara.

Komentiraj