HEP priznao pogrešku: “Voljan” je stornirati naknadu za ukapčanje struje koju su neopravdano isključili

Autor:

27.09.2021., Zagreb - Ilustracija za poskupljenje elektricne energije.Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Marko Prpic/PIXSELL

Nakon objave nacional.hr.-a da je Ivanu Klekoviću neopravdano isključena električna energija u trajanju od 32 dana, a uz to je zaradio i nestandardnu uslugu – naknadu od 80 kuna plus  PDV  za “Obustavu isporuke električne energije na obračunskom mjestu” te da je njegovu reklamaciju HEP odbio, došlo je do pozitivnog obrata.

Naime, iako je HEP 11. listopada prvotno odbio uloženu formalnu reklamaciju s obrazloženjem da ona ne sadrži bitne sastojke prema njihovom internom Poslovniku, isti taj HEP je u slučaju Ivana Klekovića 8. studenog donio novu odluku u kojoj, između ostalog, piše: “Iako je Vaša reklamacija Povjerenstvu za reklamacije potrošača HEP – ODS Elektroprimorje Rijeka bila pravovremena, ono je odbacilo Vašu reklamaciju kao nepotpunu zbog činjenice da iz sadržaja reklamacije nije razvidno o kojoj se prvostupanjskoj odluci radi, da u tekstu reklamacije nisu obrazloženi razlozi podnošenja te da ista nije vlastoručna potpisana.”

I sada slijedi ono  najbolje: “Međutim, uvidom u predmet, utvrđen je izostanak odgovora nadležnih službi HEP- ODS Elektroprimorje Rijeka na vaše prigovore upućene putem elektroničke pošte od lipnja do srpnja 2021. Naime, zbog problema uzrokovanih promjenom poslovnog sustava nismo bili u mogućnosti obraditi zahtjeve korisnika mreže pristiglih elektroničkom poštom u uobičajenom roku. Shodno tome, voljni smo uvažiti Vaš zahtjev za storniranjem naknade za ponovnu uspostavu isporuke električne energije prema cjeniku nestandardnih usluga.”

Dobra isprika zlata vrijedi, no opravdano je pitati kako problemi uzrokovani promjenom poslovnog sustava nisu utjecali niti na jedan drugi segment poslovanja, primjerice na uredno obračunavanje nestandardnih usluga, nego samo na obradu zahtjeva korisnika. Očito je da HEP-ove službe ne odrađuju svoj posao iako su u njima zaposlene tisuće ljudi.  Također, nije nije li sporna i konstatacija “voljni smo uvažiti Vaš zahtjev” jer HEP je u vlasništvu hrvatskih građana, a oni moraju ovisiti o volji birokrata koje skupo plaćaju.

Posebno napominjemo da nacional.hr do danas od HEP grupe nije dobio odgovor na upit koliko ukupno u HEP grupi ima zaposlenika i koliko  mjesečno izdvaja za njihove plaće te koliko zaposlenika radi na upravljačkim (menadžerskim), administrativnim i svim ostalim sekundarnim poslovima. HEP je vrijedan gotovo 20 milijardi kuna i upravljati njime željeni je plijen i zlatna koka za hrvatske političke elite – presedan za sve ostale  stranačke ‘uhljebistane’.

“Unatoč prvotno negativnom odgovoru HEP Elektroprivreda Rijeka na moje prijave, nakon objave vašeg članka stigao je i drugi odgovor kojim pristaju stornirati naknadu za ponovno ukapčanje. Ne radi se o velikom novcu, ali veseli što postoji način da se ipak istjera neka vrsta pravde”, kazao je za nacional.hr Ivan Kleković.

Kaos u HEP-u plaćaju građani: I kad duga nema isključuju struju, a onda naplaćuju ponovno ukapčanje. Reklamaciju odbijaju jer nije “po njihovom Poslovniku”

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.