Dior je odlučio, bez obzira na sve, koristiti Johnnyja Deppa u reklamnoj kampanji

Nakon što je izgubio sudsku parnicu u kojoj je tužio britanski tabloid The Sun koji ga je označio kao „mlatitelja žena“, Johnny Depp izgubio je i ulogu u trećem dijelu filma „Fantastične zvijeri“ te će ga zamijeniti Mads Mikkelsen.  Međutim, modna kuća Dior nije ga se odrekla. Depp je već pet godina zaštitno lice Diorovog mirisa Sauvage i pretpostavlja se da je za sudjelovanje u njihovoj reklami dobio između tri i pet milijuna dolara. Na nemalo iznenađenje, Dior je odlučio tu reklamu emitirati prošlog tjedna za vrijeme prikazivanja iznimno popularne britanske kulinarske emisije „The Great British Bake Off“. Reakcije nisu izostale.

Advertising Standards Authority je tijelo koje brine o ispravnosti reklama u britanskim medijima, te je njihov glasnogovornik objavio da su nakon emitiranja ove reklame primili 11 pritužbi u kojima se navodi kako se Depp ne bi smio pojavljivati u reklami s obzirom na recentni sudski proces.

Britanski PR expert Mark Bokowski koji je radio sa Michaelom Jacksonom i American Expressom izjavio je kako bi Dior trebao raskinuti veze s Deppom čime bi pokazali da razumiju osjetljivost trenutka. S druge strane, na društvenim mrežama pojavio se hashtag #Justiceforjohnnydepp pri čemu se daje podrška Deppu te se smatra da Dior treba nastaviti suradnju s njim.

Otkako je objavljena sudska presuda kojom se odbacuje tužba Johnnyja Deppa protiv tabloida The Sun, povećao se broj Internet pretraga u kojima se traži miris Sauvage i to za 23 posto. Ujedno, on je postao najprodavaniji muški miris u nekim od britanskih prodavaonica mirisa.

Sličan slučaj dogodio se 2005. godine kada je bivša djevojka Johnnyja Deppa, model Kate Moss, uhvaćena u kokainskom skandalu koji je objavio tabloid News of the World. Burberry i Chanel odmah su prekinuli suradnju s Kate Moss ali to nije uništilo njenu karijeru. Upravo suprotno, za suradnju s njom zainteresirali su se brendovi koje nije bilo briga za taj skandal.

Komentiraj