Cadillac Celestiq, najskuplji električni automobil s 4 vrata danas, djelomično ručno izrađen

Autor:

Foto: Cadillac

Cadillac Celestiq, vrijedan 300.000 eura, se pokreće s dva elektromotora ukupne snage 440 kW (600 KS) te s baterijom kapaciteta 111 kW ima doseg do 500 km

Nekada je gotovo svaki Cadillac imao ručno izrađenu karoseriju. Uglavnom, odabrali ste osnovnu šasiju i motor, eventualno V16, a nakon toga je karoserija krojena i prilagođena vašim željama. To je ono što Cadillac želi oživjeti sada, u eri električnih automobila, s novim Celestiqom. Novi električni model upravo je postao trenutno najskuplji električni automobil s 4 vrata na svijetu, ciljajući na pretjerane cijene u ligi s kultnom markom Rolls-Royce.

Stoga će svaki Celestiq biti prilagođen, a Amerikanci kažu da niti jedan automobil neće biti identičan. I ne radi se samo o konfiguratoru s opremom, već o točnom obliku karoserije, posebno u stražnjem dijelu, kupci mogu odlučiti o silueti, detaljima i, zapravo, konačnom dizajnu automobila. Uglavnom, kupac će ući u Cadillacov salon i nakon što izrazi svoju jasnu namjeru da naruči Celestiq, imat će interakciju s dizajnerom iz Cadillacovog sjedišta, s kojim će se finalizirati dizajn automobila. automobili će biti identični, kao što je bio slučaj u starim danima Cadillaca.

Celestiq ima koristi od GM-ove nove električne platforme nazvane Ultium, a model ima veliku bateriju od 111 kWh. Davat će energiju za dva elektromotora, po jedan na svakoj osovini, što će ukupno dati snagu od oko 600 KS i oko 860 Nm okretnog momenta. Autonomija je procijenjena na 483 km, prema strožim američkim standardima. Ovaj novi električni Cadillac ubrzat će od 0 do 60 milja na sat (96,5 km/h) za 3,8 sekundi. Novi Cadillac Celestiq također će koristiti Cadillacovu sofisticiranu tehnologiju ovjesa, ili tamošnji inženjeri imaju dugu povijest razvoja ovjesa s posebno ponašanje, posebno na temelju magnetskog polja.

Ovjes je Magnetic Ride 4.0, a po želji automobil može biti opremljen i pneumatskim ovjesom. Automobil također ima aktivni sustav kompenzacije sile i upravljačku stražnju osovinu. A arhitektura ovjesa je jedna s 5 krakova i sprijeda i straga.Tajna takve napredne prilagodbe, uključujući elemente karoserije, je u dizajnu dijelova karoserije koji mogu imati varijabilni dizajn, biti fiksirani u istim elementima. A proizvodni roboti moći će prilagoditi oblik tih dijelova prema digitalnim parametrima primljenim u sustav.

Ukupno se može podešavati oko 300 komponenti, a osim toga tu su i dijelovi proizvedeni na industrijskim 3D printerima, koji se mogu podvrgnuti dodatnim podešavanjima. Ovdje, dakle, govorimo o novoj evoluciji u industrijskim proizvodnim metodama, gdje su te prilagodbe moguće bez usporavanja proizvodnih linija, jednako učinkovite. A ovi različiti oblici tijela proći će kroz završne faze završne obrade s ručnim radom.

Ne zato što nisu mogući, industrijski, već zato što želimo naglasiti strast s kojom se ovaj Cadillac proizvodi. Dobru mrlju ručnog rada pripisat će i interijeru, gdje će čak i kožne presvlake nanositi majstori koji dobro znaju svoj zanat.A da biste razumjeli razinu luksuza posvećenog interijeru, novi Cadillac Celestiq imat će 41 zvučnika ukupno, od kojih će 38 biti u putničkom prostoru!

Dakle, obećava se vrhunski audio sustav, a svaki automobil se lako podešava u završnim postavkama zvuka, ovisno o konačnom obliku personalizirane kabine, pa ne čudi da će cijene Cadillaca Celestiqa startati od 300.000 dolara više, mogućnost znatnog povećanja ako se želi visok stupanj prilagodbe. Izuzmemo li hiper sportske modele poput Rimac Nevere, a kada govorimo o limuzinama s 4 vrata, Cadillac Celestiq će tako biti najskuplji električni model na svijetu.

 

 

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.