Beyoncé zbog kreativnih razlika raskinula suradnju s Adidasom

Autor:

Ivy Park/AAdidas

Izvor blizak portalu The Hollywood Reporter potvrdio je kako je došlo do prekida suradnje između Beyoncé i njemačkog sportskog lifestyle brenda Adidas. Njihova kreativna suradnja započeta je 2018. godine u sklopu čega je slavna pjevačica oživjela svoju sportsku liniju Ivy Park te je razvila novu odjeću i obuću za taj brend. Međutim, informacije govore kako je došlo do kreativnih razmimoilaženja između Adidasa i Ivy Park pa je Beyoncé odlučila odabrati kreativnu slobodu i na svoj način voditi svoj brend.

Beyonce je 2016. pokrenula Ivy Park i to u sklopu poslovne suradnje sa Sir Philipom Greenom, britanskim biznismenom koji je tada bio na čelu kompanije Arcadia Group koja je bila vlasnik brendova kao što su Topshop, Topman i Miss Selfridge. Nakon što je na početku to bilo 50-50 suvlasništvo, 2018. godine Beyoncé je postala stopostotna vlasnice brenda Ivy Park. Zanimljivo, prije dva mjeseca Beyoncé je u Dubaiju promovirala Park Trail, novu liniju u sklopu suradnje Adidasa i Ivy Parka. Ujedno je tada održala i privatni koncert, prvi u četiri godine.

Beyoncé će u svibnju krenuti na svjetsku turneju nazvanu Renaissance World Tour i to koncertom u Stockholmu nakoon čega će obići mnoge europske gradove. Turneja se zatim seli u Sjevernu Ameriku.

Prošli mjesec Beyoncé je ušla u povijest kao izvođač koji je osvojio najviše nagrada Grammy u povijesti, čak 32.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.