BANDIĆ: “Ja premijeru vjerujem, Divjak se protivi i ucjenjuje premijera”

Autor:

18.09.2019., Zagreb - Gradska uprava. Zagrebacki gradonacelnik Milan Bandic odrzao je konferenciju za novinare o temi: Akti gradonacelnika.
. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Sanjin Strukic/PIXSELL

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić u srijedu je, uoči sastanka saborskoga kluba svoje stranke, komentirao zahtjev koji je uputio premijeru Andreju Plenkoviću i Vladi, da poveća plaće učiteljima i nastavnicima.

“Uozbiljimo stvar. Razgovarate s čovjekom koji je cijeli život posvetio ovom gradu i domovini. Tri su prioriteta u ovoj državi, to zna premijer Plenković, a ne zna ministrica Divjak. Demografska obnova, znanje i obrazovanje i rad i zapošljavanje”, kazao je Bandić, kako prenosi N1.

Dodao je da je slična situacija bila kada su na proljeće tražili besplatne udžbenike. “Premijer je presjekao. Imamo besplatne udžbenike zahvaljujući Stranci rada i solidarnosti. Sad to očekujemo ponovno od premijera, da čitajući prioritete ove zemlje, koji su conditio sine qua non, razvoja ove zemlje. Ja apeliram na ono što je prisegao Plenković, da provedemo tri prioriteta, a ne da se borimo za fotelje”, istaknuo je Bandić.

Još se jednom obrušio na ministricu znanosti i obrazovanja, Blaženku Divjak. “Ja premijeru vjerujem kao što sam mu vjerovao i za besplatne udžbenike. Gospođa Divjak se protivila, a protivi se i sada i ucjenjuje premijera”, rekao je Bandić.

Kazao je kako Divjak ne smije ucjenjivati premijera. “Ona je dio koalicije i ne razumije prioritete. Paradoks je da je ministrica i koalicijski partner premijera, a 50 posto krivice snosi sam”, rekao je Bandić.

“Sedamsto učitelja i nastavnika već ima 16,43 posto veće plaće u Gradu Zagrebu. Očekujem da to premijer napravi i u Republici Hrvatskoj. Žao mi je učitelja, žao mi je roditelja, žao mi je djece, jer se mučimo bespotrebno. Hrvatske nema bez demografske obnove, bez obrazovanih i zaposlenih ljudi”, zaključio je zagrebački gradonačelnik.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.