Iako je i tvrtka kojoj je na čelu meta intenzivnih kritika zbog načina na koji su se ponijeli prema vlogeru Loganu Paulu, direktorica YouTubea Susan Wojcicki pridružila se drugim šefovima tehnoloških i medijskih tvrtki koji su se ovih dana okomili na Facebook.

Wojcicki je tako, između ostalog, vodstvu najveće društvene mreže svijeta predložila da odu korak dalje od najavljenog smanjenja pridavanja važnosti vijestima i sličnim sadržajima. ‘Trebali bi se vratiti slikama beba i dijeljenju’, poručila je.

Ne brinu ju sve intenzivniji pokušaji Facebooka da se nametne kao platforma za video. ‘Konkurenciju treba uvijek uzimati ozbiljno, ali nećete pobijediti gledajući unatrag i oko sebe’, rekla je Wojcicki.

Facebook je već neko vrijeme omiljena javna vreća za udaranje šefovima velikih tehnoloških i inih tvrtki. Suosnivač i glavni direktor BuzzFeeda Jonah Peretti je, između ostalih, predložio da Facebook proširi svoju praksu dijeljenja prihoda i na News Feed, što dosad nije bio slučaj iako na tom dijelu ostvaruju najveće prihode. Ipak, smatra kako bi Facebook trebao zadržati vijesti kao sadržaj, piše Tportal.

Adam Mosseri, direktor za News Feed, priznao je kako ni njima nije jasno što bi ‘smisleni sadržaj’ i ‘dobro provedeno vrijeme’, na kojima inzistiraju od preokreta u siječnju ove godine, trebali točno značiti. ‘Pokušavamo otkriti kako to najbolje shvatiti i izmjeriti’, rekao je, a prenosi Guardian.

Komentiraj