Međunarodna organizacija UNICEF i hrvatski brend Borboleta zajedno su pokrenuli kampanju namijenjenu djeci #HAPPYTOGIVE.

Kampanja je pokrenuta kako bi se osigurala pomoć djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima te im se pružila prilika za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Ovu hvalevrijednu kampanju podržale su i brojne dame iz društvenog života poput UNICEF ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Helene Šopar, Andreje Solomun, Izabele Rakonić…

“U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #HAPPYTOGIVE narukvice biti posebno sretni, jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku“, rekla je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

“Izuzetno smo ponosni što je UNICEF odabrao upravo Borboletu kao svog prvog kolaboracijskog partnera u Hrvatskoj te što nam je pružio priliku da svim našim kupcima omogućimo sudjelovanje u ovom plemenitom cilju darivanja najpotrebitijih i najranjivijih. Borboleta narednih godinu dana od svake kupnje #HAPPYTOGIVE paketa narukvica donira 50 posto UNICEF-u, a mi tu donaciju ne vidimo samo kroz sebe već kroz svakog svojeg kupca”, pojasnila je Nicole Kuharić, voditeljica projekta iz Borbolete.

Komentiraj