Pokretanje postupka opoziva prvog potpredsjednika Vlade Tomislava Karamarka popratili su u srijedu i svjetski mediji, među kojima je i New York Times i agencija Reuters. U tekstu se navodi kako će se istražiti navodni sukob interesa zbog poslovne suradnje Karamarkove supruge i lobista, koji je i prijatelj obitelji.

U tekstu se prenose i detalji ugovora, kojeg je prošli tjedan ekskluzivno objavio Nacional, kako je lobist Petrović zaposlio PR agenciju Ane Karamarko, koja je za dvije godine dobila 60 tisuća eura.

Objašnjava se i kako je Petrović lobist mađarskog MOL-a, najvećeg dioničara Ine. Hrvatska je vlada, dodaje se, drugi najveći dioničar, a dvije su strane u sporu na Arbitražnom sudu. NYT navodi i kako je postupak pokrenut u srijedu, a glasanje se mora održati u roku od mjesec dana.

Komentiraj