Članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda.

U poslovnoj godini 2016/2017 (1) dm je u Hrvatskoj ostvario 2.1 milijardu kuna prometa te rast od 5.4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).

“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86 400 kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76.38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27.93 %”, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Mirko Mrakužić

Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29.41 % udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.

“dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66.8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4.41 %, pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7.44 %“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.

Gordana Picek

dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane (2).

Istraživanje Ipsosa (3) potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike – čak 75 % ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9 000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.

“Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete”, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.

Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1 399 djelatnika. U poslovnoj godini 2017/2018 dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

(1) Poslovna godina 2016./2017. = 1.10.2016. – 30.9.2017.
(2) Ipsos za dm, kolovoz/rujan 2017.; CATI N=500
(3) Ipsos za dm, kolovoz/rujan 2017.; CATI N=500

Komentiraj