Zašto Tomašević dopušta da potrgani barjaci unakazuju Zagreb? Bandićeve zastave, koje još otplaćujemo, nitko ne održava

Nitko ne brine o Bandićevim zastavama koje će građani grada Zagreba plaćati do 2022. godine.

Pokojni je Bandić novcem Zagrepčana 2017. godine kupio oko 30.000 zastava s pripadajućim sajlama i jarbolima, objesio ih je diljem Zagreba, a za njih bi, pričalo se, građani metropole do 2022., u ratama, trebali izdvojiti nešto manje od osam milijuna kuna koliko košta njihova izrada, postavljanje, ali i održavanje. I, rekao je gradonačelnik, građani će biti sretni kad vide toliko zastava jer će moći izraziti ljubav prema svojoj domovini. Točnije 14.400 zastava Hrvatske, još 14.316 zastava Zagreba i 636 zastava Europske unije, toliko je bilo zastava u Bandićevoj posljednjoj šoping košarici.

Ipak, nova gradska vlast, čini se, nije se šalila kada je najavila smanjenje broja barjaka, barem onih cijelih jer je diljem grada sve više potrganih zastava o kojima nitko ne brine.

Potrgani barjaci slika novog Grada?

Provozali smo se gradom i u svega nekoliko minuta uočili desetak potrganih zastava. Velik broj razderanih barjaka “krasi” Vukovarsku ulicu, u kojoj se, u Bandićevo doba, pazilo da se zastave zamijene najmanje dva puta na godinu, a one potrgane i prije kolektivne zamjene. Preostale fotografije prikazuju zastave diljem Savezne Republike Njemačke koja čini jedan od ulaza u grad.

Gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je smanjivanje broja zastava radi uštede.

“Mislim da nije potrebno toliko zastava po gradu i da to stvara dodatni trošak. Možemo ih imati manje u boljem stanju”, kazao je tada zagrebački gradonačelnik Tomašević.

Čini se kako svoje obećanje nije održao jer, sudeći prema fotografijama koje smo snimili, nit barjaka imamo manje, nit su u boljem stanju.

Za podizanje i spuštanje zastava, održavanje i podmazivanje sajli, kolotura i jarbola te izvanredne popravke i godišnji pregled zadužene su četiri tvrtke. Za same jarbole zadužena je tvrtka Tehmar, čiji ugovor s Gradom istječe 15. prosinca. Za održavanje, dizanje i spuštanje zadužene su tvrtke Elicom, Pismorad, Pirić promet i Ši-La-Co. Sve imaju ugovor do 2022. godine.

Grad smo pitali zbog čega gradonačelnik Tomašević ne kontrolira firme koje su zadužene za održavanje zastava u gradu. Do objave ovog teksta nam nisu odgovorili. Njihov odgovor prenijet ćemo kad stigne.

Fotografije pogledajte u našoj fotogaleriji!

Komentiraj