Wellness biznis Gwyneth Paltrow ide toliko dobro da namjerava napustiti filmsku industriju

Autor:

Promo

Osvajačica Oscara Gwyneth Paltrow, koja je posljednju filmsku ulogu imala prije četiri godine, sugerirala je kako je spremna potpuno se povući iz glume kako bi se posvetila svom wellness carstvu. Ona je održala skup u Sydneyu u ime svoje kompanije Goop i tada je kazala kako joj je izbjegavanje glume posljednjih godina omogućilo da uspostavi rutinu i dom na jednom mjestu što nikad prije nije imala. Dodala je pri tome kako bi voljela napustiti fillmsku industriju kako bi se fokusirala na svoj lifestyle brend Goop koji vrijedi milijune dolara.

„Stvarno volim ono što radim i znam da je to teško shvatiti ljudima koji mi govore ‘Ti si filmska zvijezda. Zar to nije zabavno?’. Ja volim moj posao od devet do pet. Volim to što više ne putujem cijelo vrijeme zbog čega mjesecima nisam kod kuće“, kazala je 51-godišnja glumica koja je na vrhuncu svoje karijere priznala da se prisiljavala na glumu. Rođenjem kćeri Apple 2004. godine započela je promjene. „Rođenjem kćeri, imala sam tada 31 godinu, po prvi put sam valorizirala svoju karijeru i pomisllila ‘Jesam li bila sretna?’“, rekla je.

Gwyneth Paltrow debitirala je kao glumica 1989. godine kada je imala samo 17 godina, slavu je postigla ulogama u filmovima kao što su „Sedam“ i „Emma“ da bi 1999. osvojila Oscara za najbolju žensku ulogu u filmu „Zaljubljeni Shakespeare“. U ovom stoljeću najpoznatija je po ulozi Pepper Potts u franšizi „Iron Man“. No, 2008. pokreće kompaniju Goop koja se isprva trebala baviti objavljivanjem lifestyle newslettera u kojima je nudila new-age wellness savjete. U godinama koje su slijedile, kompanija se proširila na fizičke i internet dućane, tv seriju na Netflixu, podcast i organizaciju wellness summita.

Kompanija se ujedno našla i na udaru kritika zbog promocije pseudoznanstvenih informacija kao i zbog prodaje kontroverznih stvari kao što je svijeća s mirisom njene vagine i jaja od žada koji pospješuju seksualni život. Ovog tjedna ponudila je svoju listu božićnih poklona na kojoj se, primjerice, nalazi vibrator od 15 tisuća dolara te 24 mjeseci star Parmigiano Reggiano sir po cijeni od 396 dolara.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.