Modna kuća Valentino mnogo promišlja o dizajnu, predstavljanju i značenju vlastitog loga, piše showstudio.com.
Prošlog studenog je objavljena umjetnička knjižica VLogo sa cijelim nizom interpretacija poznatog loga, a na stranicama su čak otkrivene ideje, skice, fotografije i ilustracije, koje je nacrtao kreativni direktor Pierpaolo Piccioli.
Sad je iz tiska izašlo novo izdanje 2.0, a nacrte, kombinacije i dizajnerske ideje objašnjavaju Gea Politi i Cristiano Seganfreddo.
Talijanska luksuzna modna kuća je ponovno okupila umjetničke voditelje, dizajnere, fotografe i stiliste. Cilj je bio pokazati da logo ima mnoga značenja u modernim vremenima, uz promišljanje o razvoju i postulatima brenda, on naglašava kreativnost i suradnju u modnoj industriji.
Mnoge poznate i alternativne etikete često redizajniraju, posvećuju kolekcije ili otkrivaju pozadinsku priču iza prepoznatljivog loga. Novi dizajn je često vezan uz novi koncept, koji se želi predstaviti javnosti.
Komentari