Hrvatski izvoznici sada mogu još brže poslati svoje pakete u Italiju. Razlog tomu je akvizicija talijanskog BRT-a od strane DPDgroup, čime se uvelike smanjilo tranzitno vrijeme, ali i donijelo brojne druge benefite.

Prenosimo priopćenje za javnost:

“DPDgroup, drugi najveći igrač na tržištu dostave paketa, kroz svoju je mrežu proširio poslovanje i na Apeninski poluotok. Naime, riječ je o konsolidiranom partnerstvu između francuske DPDgroup (GeoPost) i talijanskog diva BRT, poznatijeg kao Bartolini. BRT je ujedno predvodnik na talijanskom tržištu brze dostave i partner DPD-a zadnjih dvadeset godina. Logičnim slijedom, dvije su tvrtke odlučile osnažiti svoje partnerstvo kroz akviziciju 37.5% BRT-a od strane GeoPosta u siječnju prošle godine. Također, ove dvije velike korporacije obnovile su zajedničku suradnju između BRT-a i DPD-a u sljedećih pet godina.

Brojne pogodnosti za hrvatske izvoznike

Akvizicijom Bartolinija, DPDgroup kroz svoju razgranatu cestovnu mrežu osigurava brojne pogodnosti, kao i brže tranzitno vrijeme za privatne i fizičke osobe koje šalju robu u Italiju. Također, i hrvatski će izvoznici osjetiti benefite ovog partnerstva. Paketi poslani putem DPD-a iz Hrvatske stižu u Italiju za samo dva radna dana, dok će za dostavu na jug zemlje biti potrebna tri radna dana.

BRT – talijanski div na tržištu dostave paketa

BRT je najveći operater na tržištu brze dostave u Italiji. Ova tvrtka zadovoljava integrirane logističke i distribucijske potrebe tvrtki kojima je bitno da se za skladištenje, rukovođenje, transport i dostavu brine jedan operater. Kroz svoju proširenu mrežu – 181 branša, 30 paketnih i 12 teretnih hubova, 11 logističkih postrojenja i više od 9 000 BRT vozača svakodnevno dostavlja više od 650 000 paketa za više od 70 000 klijenata“, piše u objavi za javnost DPDgroupe.

Komentiraj