Renault Megane R.S. Ultime, posljednji iz R.S. obitelji, naručivanje i službeno moguće!

Autor:

Renault

Renault otkriva posebni Megane R.S. kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Renault Megane R.S. Ultime kolekcionarski je model i posljednja inačica  čiji počeci sežu u 2003.

Renault Megane R.S. Ultime temelji se na modelu Megane R.S. Trophy, a karakteriziraju ga jedinstven izgled i sveobuhvatna oprema. Od proljeća 2023. taj će model zamijeniti inačice Megane R.S. i Megane R.S. Trophy.  Posebno izdanje proizvest će se u 1976 brojčano označenih primjeraka (u skladu s godinom osnutka marke Renault Sport) i nositi potpis Laurenta Hurgona, vozača i stručnjaka za razvoj koji je s Meganeom R.S. obarao rekorde na trkaćoj stazi.

Renault Megane R.S. Ultime kruna je prestižne povijesti marke Renault Sport koja se može pohvaliti brojnim sportskim uspjesima i legendarnim modelima. Megane R.S. Ultime posljednja je serija modela Megane R.S. te posljednji model s logotipom Renault Sport. Bogata povijest marke nastavit će se u nešto drugačijem obliku pod imenom Alpine, markom sportskih automobila Renault Grupe.

Foto: Renault

Ekskluzivan dizajn modela Megane R.S. Ultime odlikuju prepoznatljiva obilježja marke Renault Sport, među kojima se izdvaja dvostruki dijamant, te posebna grafička obilježja nadahnuta novim Renaultovim logotipom.

Na krovu i poklopcu motora (osim u izvedbama s opcijskim panoramskim krovom), stražnjem odbojniku, vratima i blatobranima nalaze se ukrasne naljepnice mat crne boje, usklađene s četiri dostupne boje karoserije: crna Star (dostupna serijski) s kojom naljepnice tvore skladnu cjelinu, bijela Pearl s upečatljivim vizualnim učinkom, žuta Sirius u skladu s prepoznatljivim bojama Renault Sporta i narančasta Tonic za izražen kontrast.

Povrh toga, na naljepnice na desnoj strani vozila diskretno je dodana godina osnutka Renault Sporta – 1976.  Javno predstavljanje modela održano je 13. siječnja 2023. na Salonu automobila u Tokiju, u zemlji u kojoj prema procjenama živi desetak tisuća zaljubljenika u modele Renault Sporta.

Foto: Renault

Ultime ima za 60 mm šire prednje blatobrane i za 45 mm šire stražnje blatobrane, bočne usisnike zraka, prednja svjetla R.S. Vision, središnju ispušnu cijev, shark antenu, spojler i stražnji difuzor.

Dizajn ove serije karakteriziraju brojni crni detalji: logotipi, ručice vrata, okviri prozora, naplatci (čak i pokrovi matica kotača), ukrasni lukovi blatobrana, stražnji difuzor te aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1 koji se ističe sjajno crnom završnom obradom, utisnutim monogramom Ultime i gradacijskim učinkom za još veći dojam dinamičnosti.

Foto: Renault

Serijska oprema unutrašnjosti uključuje školjkasta sjedala Recaro s presvlakama od Alcantare u crnoj boji titanija i izvezenim monogramom R.S. Karticu „Slobodne ruke” posebnog izdanja Meganea R.S. krasi dijamantni uzorak ukrasnih naljepnica.

Pragovi vrata su ekskluzivni, a u podnožje upravljača svakog modela utisnuta je metalna pločica sa serijskim brojem primjerka i potpisom Laurenta Hurgona, testnog vozača i stručnjaka za razvoj koji je čitavu svoju karijeru radio na usavršavanju Meganea R.S. i koji je oborio rekorde na trkaćim stazama u Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu, govori Laurent Hurgon, testni vozač i stručnjak za razvoj Renault Grupe.

Veliki dio nenadmašne serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom. Popis dodatne opreme ograničen je na head-up zaslon i panoramski krov te posebnu zaštitnu navlaku koja će oduševiti istinske zaljubljenike i kupce tog kolekcionarskog automobila.

Ova posebna serija temelji se na inačici Megane R.S. Trophy. Opremljena je četverocilindarskim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi.

Poluglatke gume Bridgestone Potenza S007, razvijene posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-inčne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočnim kliještima. Tu su još i neovisna prednja osovina, snižena šasija Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.