Vrijeme je pokazalo pozitivan rast popularnosti i zarade digitalnih trgovina mješovitom robom, izvještava engadget.com.
Među raznim oblicima online kupnje mješovite robe, mnogo pažnje javnosti i medija svakako privlači projekt kompanija Amazon i Whole Foods.
Pandemija koronavirusa i zahtjevi tržišta su tvrtke nedavno potaknuli na otvaranje novih trgovina. Nova lokacija u poznatoj četvrti Brooklyn je osnovana s namjerom da se narudžbe primaju baš putem interneta.
Zaposlenici su prvenstveno usmjereni na primanje narudžbi, odabir naručene robe i pripremanje za dostavu. Službeno izvješće je istaknulo da se prodaja namirnica za kućanstvo utrostručila u drugoj polovici ove godine, u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ovakve trgovine su prvo bile specijalizirane za kupnju pomoću mobilne aplikacije. Nakon odabira namirnica i izlaska iz prodavaonice, aktivira se kreditna kartica korisnika za kupljenu robu.
Ovakvi prostori su već neko vrijeme popularni i u Aziji. Razne vrste kamera i senzora nadziru kupce i broj artikala na policama.
Komentari