Sljedeći Porsche 911 GT2 RS bit će hibridna raketa od 700 KS

Autor:

Carscoops

Blaga hibridna tehnologija izvedena iz trkaćeg 919 koji je osvojio Le Mans prilagođava se za sestovnu izvedbu Porsche 911 GT2 RS

U Zuffenhausenu planiraju uskrsnuti Porsche 911 GT2 RS koristeći električnu tehnologiju razvijenu za Porsche 919 Hybrid koji je 2017., posljednji put, osvojio 24 sata Le Mansa i novi Porsche 963 LMDh koji juriša na pobjedu ove godine, prema novom izvješću, javlja carscoops.com.

GT2 RS je oduvijek bio najluđi automobil u liniji kultnog modela Porsche 911, a posljednji je bio bez problema sa 690 KS (700 KS). Ali Intel iz Autocara tvrdi da će sljedeći koji bi trebao biti 2026. lako biti najluđi dosad zahvaljujući elektrificiranom pogonskom sklopu koji može proizvesti više od 700 KS (710 PS). Također je sigurno da će biti najskuplji zahvaljujući MSRP-u koji će vjerojatno biti veći od 300.000 USD.

Izvješće sugerira da će novi pogon biti blagi hibrid, a ne PHEV kao što su Ferrari SF90, McLaren Artura, kao i Cayenne i Panamera iz Porscheove vlastite linije, koji oba dolaze s utikačima. To je povezano s prethodnim komentarima izvršnog direktora Porschea Olivera Blumea, koji je rekao da kad Porsche 911 dobije hibridni model, on neće biti u obliku PHEV-a.

Izbjegavanje rute PHEV-a omogućilo bi Porscheu ugradnju manjeg paketa baterija kako bi smanjio težinu i probleme s pakiranjem na najmanju moguću mjeru, dok bi i dalje pomogao u ispunjavanju strožih propisa o emisijama.

Očekuje se da će električni motor biti integriran u mjenjač, ​​a baterija će također biti postavljena straga što će dovesti do raspodjele težine 39:61 sprijeda i straga. Tvrdi se da se Porsche odlučio za jednostavniji električni sustav od 400 volti kako bi uštedio na težini, i dok će RS moći pokriti kratke udaljenosti na električnu energiju poput Chevyjeve nove Corvette E-Ray, fokus je na dodavanju performansi bez dodavanja previše mnogo mase. Rečeno je da tvrtka želi ograničiti debljanje na 100 kg.

Porsche 911 GT2 RS bio je prvak i Nürburgringa dok Mercedes-AMG One nije ugrabio rekord prošle godine
Ta ciljana težina, navedena ravnoteža težine prema stražnjoj strani i navodno Porscheovo postavljanje električnog motora unutar mjenjača govore nam da će GT2 zadržati pogona na stražnje kotače. To je dugo bila jedna od ključnih razlika između njega i Turba na kojem se temelji. Ali što je s onom drugom velikom razlikom, ručnim mjenjačem?

Nedavno ga je Porsche 911 GT2 imao, a Porsche 911 Turbo nije. Zasad je samo pitanje hoće li njemački inženjeri riješiti mogućnost prijenosa 250 Nm elektičnog okretnog momenta plus 746 Nm benzinskog.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.