OSNAŽIVANJE BRENDA: Vina Croatia – Vina Mosaica

Autor:

HGK

Osnovni ciljevi projekta Hrvatske gospodarske komore su promocija Hrvatske kao vinske zemlje, pozicioniranje na vinskoj karti svijeta te povećanje potrošnje i izvoza hrvatskih vina

Udruženje vinarstva Hrvatske gospodarske komore od 2011. godine promovira hrvatska vina pod krovnim brendom Vina Croatia – Vina Mosaica. Osnovni cilj je promocija Hrvatske kao vinske zemlje, pozicioniranje na vinskoj karti svijeta te povećanja potrošnje i izvoza hrvatskih vina.

U fokusu promocije su četiri hrvatske vinske regije – Slavonija i hrvatsko Podunavlje, Dalmacija, Istra i Kvarner te Središnja bregovita Hrvatska, kao i najznačajnije hrvatske autohtone sorte – plavac mali, graševina, malvazija istarska, pošip, babić, teran i ostali autohtoni kultivari koji zaslužuju posebno mjesto na vinskoj karti.

 

HGK organizira nastupe vinara na svim značajnijim sajmovima i festivalima u zemlji i inozemstvu

 

S tim vrijednostima Vina Croatia stvaraju novi identitet hrvatskog vinskog poduzetništva, spajajući autentičnost i tradiciju – elemente potrebne za prepoznatljivost na međunarodnoj vinskoj sceni, koristeći moderne marketinške alate.

S ciljem promocije kvalitete i imidža hrvatskih vina, HGK organizira zajedničke nastupe hrvatskih vinara na svim značajnijim sajmovima i festivalima u zemlji i inozemstvu. Također, HGK provodi i druge promotivne i marketinške aktivnosti na ciljanim inozemnim tržištima u sklopu projekata koji se financiraju sredstvima iz “Vinske omotnice”.

Do sada je HGK iskoristio više od 7 milijuna kuna za promociju hrvatskog vinarstva iz Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda i državnog proračuna RH.

Udruženje vinarstva HGK zastupa i štiti interese svojih članica kroz sudjelovanje u pripremi zakonodavnog okvira te je tijekom pandemije koronavirusa aktivno sudjelovalo u pripremi i provedbi kriznih mjera za sektor vinarstva. Nastoji se postići suradnja sa svim dionicima u sektoru vina i uključiti sve subjekte unutar cjelokupnog lanca vrijednosti kako bi se, kroz zajedničku suradnju, pridonijelo rastu kvalitete, potrošnje i izvoza hrvatskih vina.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.