Originalni FIFA-in trofej Svjetskog prvenstva stigao u Split

Autor:

Coca-Cola

Ususret najiščekivanijem sportskom događaj godine, FIFA Svjetskom prvenstvu u nogometu, FIFA i Coca-Cola u Split su doveli najpoznatiji nogometni simbol – FIFA World Cup™ trofej. Ova, peta po redu, svjetska turneja FIFA-inog trofeja ove godine obuhvaća 51 zemlju, uključujući i 32 nogometne nacije koje su izborile nastup u Kataru.

Coca-Cola poziva sve ljubitelje nogometa da danas i sutra posjete Hrvatski dom na Prokurativama i uživo vide dio sportske povijesti – FIFA World Cup™ Trophy. Ulaznice za Hrvatski dom i fotografiranje s trofejom dostupne su u Coca-Cola aplikaciji, u više od stotinu ugostiteljskih objekata i kioska u Splitu te kod Coca-Cola ambasadora u užem središtu Splita. Trofej će biti dostupan za javnost danas od 16 do 20 sati i sutra od 10 do 18 sati.

“Za Coca-Colu, prava čarolija FIFA Svjetskog prvenstva je povezivanje – dijeljenje strasti prema igri i vjera kako će naš tim biti onaj koji će ostati na nogama. FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola u tome igra posebnu ulogu jer ljubiteljima nogometa pruža jedinstvenu priliku da se približe najvećem simbolu najvažnije sporedne stvari na svijetu – Originalnom FIFA World Cup™ trofeju. Privilegija  je stoga i čast biti dijelom tog iskustva”, izjavio je ovom prilikom g. Mark Docherty, generalni direktor Coca-Cole Adria.

Trofej je u Split stigao u pratnji ambasadora turneje FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola, nogometnih legendi Marca Materazzija i Roberta  Jarnija.

“Kao dječak sam sanjao zaigrati na svjetskom nogometnom prvenstvu, ali kad jednom zaigraš na svjetskom prvenstvu, želiš ga i osvojiti – i ja sam u tome uspio. Kad su mi ponudili da postanem FIFA Trophy Tour by Coca-Cola ambasador, rekao sam zašto ne. Imam 49 godina, prestao sam aktivno igrati, ali dijete sam u duši i nogomet je i dalje moj život. Veselim se prilici putovati s trofejom i podijeliti dijelić povijesti sa svim ljubiteljima nogometa.”, izjavio je g. Marco Materazzi, bivši talijanski reprezentativac, svjetski prvak iz 2006. i ambasador FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola.

U skolopu Coca-Cola Cornera na Prokurativama, a u suradnji sa Sportskim igrama mladih će tijekom dva dana biti odigrana simulacija svjetskog prvenstva s grupama koje nas očekuju u Kataru. Posjetitelji će moći napisati svoje poruke podrške našoj nogometnoj reprezentaciji na najvećoj navijačkoj zastavi koja će putovati u Katar. Na Prokurativama će biti dostupni i glazbeni Coke Studio, FIFA Playstation 5 kutak te druge zabavne aktivnosti. U nedjelju u 18 sati na Prokurativama će nogometne legende Marco Materazziji i Robert  Jarni u sklopu programa odigrati revijalni meč s djecom iz udruge Down 21 Split pružajući nezaboravno iskustvo svim sudionicima.

“Kad vidim ovaj trofej, prisjetim se 1998. i svjetskog prvenstva u Francuskoj, bili smo zaista blizu, ali očito nam tada nije bilo suđeno. Iako smo mislili da se takav uspjeh nikad neće ponoviti, 2018. napravili smo korak više i osvojili drugo mjesto. Pred Katar smo dobili četiri, pet fantastičnih mladih igrača na koje možemo maksimalno računati i nadam se da će rezultat u Kataru to i pokazati.”, rekao je g. Robert Jarni, ambasador FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola i proslavljeni hrvatski reprezentativac koji je s hrvatskom nogometnom reprezentacijom ispisao povijest osvojivši treće mjesto na Svjetskom prvenstvu u Francuskoj 1998.

O FIFA World Cup™ trofeju i turneji FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola

  • Originalni FIFA-in trofej dodjeljuje se pobjednicima Svjetskog prvenstva, ali ostaje u FIFA-inom vlasništvu.
  • Reprezentacija koja osvoji trofej, kao pobjednica Svjetskog prvenstva, privremeno zadržava autentični trofej, a zatim joj se trajno dodjeljuje pozlaćena replika s ugraviranom godinom prvenstva, zemljom domaćinom i pobjednikom događaja.
  • Originalni trofej napravljen je od čistog zlata i teži 6.142 kg, a predstavlja dvije ljudske figure koje drže globus iznad sebe.
  • Trenutni dizajn trofeja datira iz 1974. godine.
  • Kao jedan od najpriznatijih svjetskih sportskih simbola i neprocjenjiva ikona, originalni FIFA-in trofej može dodirnuti i držati u rukama samo odabrana grupa ljudi koja uključuje pobjednike svjetskih prvenstava i šefove država.
  • FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola ove se godine organizira po peti put i obuhvaća čak 51 zemlju, uključujući i 32 zemlje koje će se natjecati u Kataru na Svjetskom prvenstvu.
  • Navijači u Hrvatskoj već su jednom imali priliku vidjeti FIFA-in trofej – kada je u veljači 2014. bio izložen u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
  • Turneja je započela u svibnju ove godine u Dubaiju i prošla 19 zemalja i teritorija, uključujući Keniju, Kambodžu, Kuvajt, Pakistan, Libanon i druge. Druga faza turneje započela je 19. kolovoza u Zürichu u Švicarskoj i završit će u zemljama koje su se kvalificirale na Svjetsko prvenstvo 2022., uključujući Meksiko, Kanadu, Francusku, Englesku, Sjedinjene Američke Države, Australiju i Japan. Plan je Coca-Cola i FIFA-e do 2030. godine posjetiti svih 211 članica FIFA-e.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.