Obiteljski i mali hoteli izuzetno važni za jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma

Autor:

Tomislav Smoljanović

Na prvom ‘Kongresu obiteljskih i malih hotela i onih koji će to postati’ naglašena je važnost daljnjeg razvoja ovog oblika tirističke ponude, očekuje se deregulacija zakonodavnog okvira za određene pojedinosti, daljnji pristup sredstvima iz EU fondova i nastavak promocije i brendiranja kroz sustav Hrvatske turističke zajednice.

“Obiteljski i mali hoteli imaju iznimno veliku ulogu, jer promoviraju ono autohtono i autentično, pokreću promjene i unaprjeđuju cjelokupnu hotelsku industriju te zaista vjerujem da investicija u njih čini i jedan od temelja održivog razvoja hrvatskog turizma. Turisti sve više traže odmor prilagođen njihovim konkretnim željama i potrebama. Upravo zbog toga mali i obiteljski hoteli sve više dobivaju na značaju, jer nude specifičan turistički proizvod te su vrlo važni za privlačenje dodatnog segmenta turista u našu zemlju, i to tijekom cijele godine. Kako je većina malih i obiteljskih hotela visoke kategorije, jačanje ovog oblika ponude izuzetno je važno za jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli na prvom ‘Kongresu obiteljskih i malih hotela i onih koji će to postati’ u zagrebačkom hotelu Westin.

“Obiteljski i mali hoteli predstavljaju segment koji značajno pridonosi bogatstvu i raznolikosti ukupne smještajne ponude naše zemlje. Karakterizira ih efikasnost u poslovanju, autohtonost i autentičnost te osobni pristup gostu. Hrvatska turistička zajednica nastavit će provedbu kvalitetne promocije obiteljskih i malih hotela na ključnim emitivnim tržištima, posebice na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, ali i SAD-a i Koreje čiji gosti posebno preferiraju ovaj vid smještaja“, naglasio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

“Iza obiteljskih i malih hotela dobra je turistička godina. Zabilježili smo rast prometa, bolju popunjenost u pred i posezoni i to su trendovi koji nas vesele i ohrabruju. Unatoč dobrim rezultatima zadnjih godina rasli su troškovi poslovanja. Kako bi se održala postojeća profitabilnost štedi se i racionalizira na sve načine“, kazao je Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela koja broji dvjestotinjak članova.

Više od 50 posto članova imaju hotele sa četiri i pet zvjezdica, a 40 posto s tri zvjezdice. Čak 33 posto članova Nacionalne udruge smješteno u Splitsko-dalmatinskoj županiji, 16 posto u Primorsko-goranskoj, 13 posto u Istarskoj, slijedi Šibensko-kninska s 11 posto…

Kristjan Staničić Kruno Kapetanović i Šime Klarić

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.