‘NISMO TO MI’ Adidas zaustavio prodaju dresova s brojem 44 koji sliči logu SS-a

Autor:

A mannequin wearing the new Germany kit made by Adidas is seen prior to a training session of the German national football team in Frankfurt am Main, western Germany on March 25, 2024, on the eve of the friendly football Germany vs The Netherlands. Germany's national football teams will wear jerseys made by US sportswear giant Nike from 2027, the German Football Association (DFB) said on March 21, 2024, ending a decades-long kit partnership with domestic outfitter Adidas.,Image: 859473394, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Kirill KUDRYAVTSEV / AFP / Profimedia

Kirill KUDRYAVTSEV/AFP/Profimedia

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas i Njemački nogometni savez (DFB) zaustavili su prodaju novog nacionalnog dresa s brojem 44 nakon kritika da sliči na logo nacističke organizacije SS.

Zaustavit ćemo personalizaciju dresova u našim online trgovinama”, najavio je u ponedjeljak glasnogovornik Adidasa Oliver Brueggen.

Do ponedjeljka poslijepodne više nije bilo moguće personalizirati dresove s osobnim imenima i brojem. DFB je pak zaustavio isporuku dresova s brojem 44 već naručenih u online trgovini.

Korisnici društvenih mreža nedavno su primijetili da broj 44 na novodizajniranom dresu, predstavljenom prošli mjesec, podsjeća na logo Schutzstaffela (SS-a), paravojne organizacije pod kontrolom nacista i Adolfa Hitlera.

NJEMAČKA NA NOGAMA ‘Reprezentacija u Nikeu umjesto Adidasa je manjak domoljublja’

Adidas se zbog toga našao na meti kritika, no Brueggen tvrdi da su za dizajn imena i brojeva bili zadužen DFP i njegov partner 11teamsports.

Zaustavljeno je i naručivanje dresova s prezimenima povezanih s nacionalsocijalizmom.

“U Adidasu rade ljudi iz više od 100 država, naša tvrtka promovira različitost i uključivost i kao kompanija protivimo se ksenofobiji, antisemitizmu, nasilju i mržnji u bilo kojem obliku”, rekao je Brueggen.

“Bilo kakvi pokušaji promoviranja stajališta koji unose razdor ili marginaliziraju nisu dio vrijednosti našeg brenda“, zaključio je glasnogovornik.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.