Mark Earls dolazi na festival Dani komunikacija

Dani komunikacija bogatiji su za još jednog predavača. Uz podršku Hrvatskog Telekoma, iz Londona stiže stručnjak za bihevioralnu psihologiju i autor bestsellera o ponašanju potrošača, Mark Earls aka HERDmeister.

Earlsova fascinacija psihologijom masa je postala i centralna tema njegovih poznatih knjiga poput ‘HERD – How to Change Mass Behaviour’, ‘I’ll Have What She’s Having – Mapping Social Behaviour’, ‘Welcome to the Creative Age’ i mnogih drugih.

Primjenom suvremene bihevioralne te kognitivne znanosti na poslovanje poduzeća i znanjem kreativca koji je vodio timove u agencijama poput Ogilvyja, Earls se danas smatra jednim od vodećih autora koji se bave ponašanjem potrošača i stručnjakom za mase.

Na Danima komunikacija Earls će se predstaviti predavanjem #CopyCopyCopy. Sudionici će imati priliku čuti kako kopiranje, a ne originalnost ili talent usamljenog genija, već dugo leži u srži kreativnosti i rješavanju problema, jer civilizacija stara nekoliko tisuća godina više i ne može poznavati istinsku originalnost.

Komentiraj