Musk brani masovna otpuštanja u Twitteru. Otpušteni dižu kolektivne tužbe

Autor:

epa10286304 A person in the lobby of the Twitter offices in New York, New York, USA, 04 November 2022. The company is reportedly laying off closer to half of its employees as part of change in corporate strategy related to Elon Musk's purchase of the company on 27 October 2022.  EPA/JUSTIN LANE

EPA/JUSTIN LANE

Novi vlasnik Twittera Elon Musk branio je otpuštanje, otprilike polovice zaposlenika tvrtke, rekavši da “nije imao izbora” jer je Twitter gubio više od 4 milijuna dolara dnevno.

Rekao je da je “smanjenje” utjecalo na oko 15% onih koji rade u Twitterovoj organizaciji za povjerenje i sigurnost,  u usporedbi s, kako je rekao, smanjenjem od 50% u cijeloj tvrtki.

Roth je dodao da je borba protiv dezinformacija ostala “glavni prioritet” tijekom američkih izbora na sredini mandata. Većina Amerikanaca glasat će u utorak, u ključnom ispitu za predsjedništvo Joea Bidena.

Predsjednik Biden je u petak izrazio zabrinutost zbog preuzimanja, rekavši da “Elon Musk izađe i kupi tvrtku koja koja širi laži po cijelom svijetu… Kako očekujemo da će djeca moći razumjeti što je na kocki?”

Kako je razmjer smanjenja radnih mjesta postao jasan, obavijesti koje je Twitter dostavio dužnosnicima u Kaliforniji otkrile su da je oko 983 zaposlenika otpušteno samo u toj američkoj državi.

Odnosi se to na 784 zaposlenika u San Franciscu, 106 u San Joseu i 93 u Los Angelesu, prema podnescima u koje je BBC imao uvid.

U internoj e-poruci poslanoj osoblju ranije u petak navodi se da su masovna otpuštanja radnih mjesta “nažalost neophodna kako bi se osigurao napredak tvrtke”.

Osoblje je na Twitteru potvrdilo da su bili odjavljeni s radnih prijenosnih računala i Slacka, sustava za razmjenu poruka.

Mnogi zaposlenici otkrili su da su bili smijenjeni u objavama na platformi, oslikavajući rezove koji su se proširili cijelim svijetom i pogodili odjele u rasponu od marketinga do inženjeringa.

Uključivali su zaposlenike za komunikacije, održavanje sadržaja i razvoj proizvoda.

Tim koji se usredotočio na istraživanje načina na koji Twitter koristi algoritme, pitanje koje je bilo prioritet za  Muska, također su otpušteni, prema tvitu bivšeg višeg menadžera u tvrtki. Ali to je kasnije demantirano.

Gotovo sav prihod Twittera trenutno dolazi od oglašavanja, a Volkswagen je među brendovima koji su prestali trošiti na njega otkako je Musk kupio Twitter.

“Pažljivo pratimo situaciju i odlučit ćemo o sljedećim koracima ovisno o njenom razvoju”, rekao je najveći europski proizvođač automobila.

U četvrtak je proizvođač hrane General Mills, koji posjeduje brendove uključujući Cheerios i Lucky Charms, učinio isto.

Rečeno je da nastavlja pratiti “novi smjer” Twittera i želi “procijeniti njegovu marketinšku potrošnju”.

Ostali brendovi koji su pauzirali plaćene aktivnosti na platformi su automobilske tvrtke General Motors i Audi te farmaceutski div Pfizer.

Musk je tražio načine za smanjenje troškova i zaradu na različite načine od platforme, uključujući planove za naplatu mjesečne pretplate za korisnike koji će biti verificirani na platformi.

Također je predložio da oni koji plaćaju mjesečnu naknadu od 8 dolara dobiju pojačan broj Tweetova u odgovorima, spominjanjima i pretraživanjima, što je izazvalo kritike nekih ljudi na Twitteru da on stvara dvoslojni sustav koji bi pogodovao onima koji su spremni platiti.

Zaposlenici Twittera podnijeli su kolektivnu tužbu u četvrtak u kojoj tvrde da je tvrtka napravila velika smanjenja broja radnih mjesta bez prethodne obavijesti od 60 dana, što je u suprotnosti sa saveznim i kalifornijskim zakonom.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.