Multimedijalna izložba “Touch Nature” u zagrebačkoj Galeriji VN

Autor:

15.01.2023., selo Dragacici, Fojnica (BiH) – Slapovi rijeke Kozice kod opcine Fojnica su, zbog svoje nepristupacnosti, slabo poznat lokalitet iako su u pitanju spektakularni slapovi divlje planinske rijeke okruzeni stoljetnom sumom. Na planinskoj rijeci Kozica, oko desetak kilometara od Fojnice, formiralo se nekoliko manjih i dva veca vodopada cija se visina krece od 5 do 20 metara. U pitanju je netaknuta priroda koju obilaze istinski zaljubljenici u prirodne ljepote.
Photo: Dejan Rakita/Pixsell Photo: Dejan Rakita/PIXSELL

Dejan Rakita/PIXSELL

Multimedijalna izložba “Touch Nature”, koja predstavlja djela austrijskih i hrvatskih umjetnika koji se već duže bave pitanjima ekologije i uzajamnog odnosa živih bića i njihova okoliša, otvara se u utorak, 14. veljače u zagrebačkoj Galeriji VN.

Kako se ističe u najavi, izložba ostvarena u suradnji Austrijskog kulturnog foruma Zagreb i Galerije VN baca kritički pogled na zastrašujuće posljedice antropocena i njegove dalekosežne promjene na našem planetu, a izloženi radovi prikazuju razorne zahvate u prirodu, dokumentiraju prosvjede protiv njih, ali i skiciraju utopije za mogući, novi odnos čovjeka prema prirodi.

Kustosica izložbe je Sabine Fellner.

Među ostalim radovima izložen je videorad Michaela Endlichera “Ali Ali Ali” u kojemu umjetnik bilježi niz izgovora za neprovođenje mjera za rješavanje globalne ekološke krize, dok Marielis Seyler potiče posjetitelje izložbe da gaze po fotografijama leptira velikog formata koje vizualiziraju uništavanje i štetu izazvanu ljudskim djelovanjem.

Ferdinand Melichar u radu “Rafinerija” slikovnim jezikom i zgusnutom atmosferom dočarava otužan industrijski krajolik, a Kitty Kino serijom fotografija “Prostranstvo” prikazuje negativne posljedice gospodarske eksploatacije krajolika.

Klaus Pichler radom “One third” prosvjeduje protiv razbacivanja hranom, videoradovi Olivera Resslera dokumentiraju masovne akcije građanskog neposluha, a Peter Hauenschild na slici “Bukva” grafičkim sredstvima prikazuje odumiranje jednog drveta.

Na platnu “Planer-lebdjeti” Monike Pichler šuma izgleda kao da je mutirala, a Antonio Kutleša u radu “I – FOOD” istražuje korištenje alternativnih izvora hrane.

Uz njih na izložbi se svojim radovima predstavljaju i Uli Aigner, Barbara Anna Husar,  Ana Mušćet, Davor Sanvincenti i Laurent Ziegler/Georg Blaschke.

Izložba ostaje otvorena do 4. ožujka.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.