Miley Cyrus snimila kampanju za Gucci, naglasak je na filozofiji generacije ‘Djece cvijeća’

Screenshot YouTube

Miley Cyrus privukla pažnju javnosti i medija nastupom u novoj kampanji za poznati brend Gucci, piše thecut.com.

Američka pjevačica i kantautorica je zaštitno lice kampanje. Video u kojem Cyrus bezbrižno uživa u prirodi među cvijećem i životinjama je objavljen na platformi YouTube.

Osim pomalo nerealistične i uveličane prirode, u spotu se pojavljuju zečevi, pudlica i mačka. Naglasak na filozofiji generacije Djece cvijeća je vrlo dobro istaknut i otkriva Guccijevu poruku mladima.

Kampanja je predstavljena na službenim te na profilu društvenih mreža lijepe i mlade pjevačice, koja ne odustaje od karijere u svijetu glazbe i neprestano niže hitove.

Za redateljsku produkciju videa, koji ima animirani kraj, je zaslužna Petra Collins.

Komentiraj