INTERVIEW: ILAN GEVA ‘Problem Hrvatske je u tome što turisti slučajno dođu i pitaju se kako to da nisu za nju čuli’

Autor:

Nacional

Svjetski autoritet za brendiranje koji je sudjelovao u brendiranju turizma više vodećih svjetskih turističkih zemalja, kao i tvrtki Coca-Cola, Nestle, Unilever, Visa i drugih, govori o svom iskustvu, ukazuje na hrvatske propuste i nedostatke te otkriva kako doživljava Hrvatsku

Ilan Geva, svjetski poznat i priznati stručnjak za brendiranje, stigao je tijekom vikenda u Hrvatsku, a početkom tjedna trebao bi se susresti i s ministrom turizma Garijem Cappellijem. Geva je u svojoj bogatoj karijeri surađivao s ministarstvima turizma Izraela, Turske, Južnoafričke Republike, Velike Britanije, Meksika, turističkim zajednicama mnogih zemalja, Sheraton hotelima, King David hotelima, Avisom, American Express Travel Serviceom, kao i nizom bolnica i klinika diljem svijeta. Sudjelovao je u brendiranju nekih od najvećih svjetskih brendova kao što su McDonald’s, Coca-Cola, Visa, Ford Trucks, The Chicago Tribune, SA Breweries, Panasonic, Nestle, American Express, Unilever, VW-Audi, Kodak, HP, Seagram, Shell, Sears, Citibank i mnogi drugi. Za svoj rad s područja brendiranja i marketinga primio je više od 100 nagrada različitih zemalja, a neke od njih su CLIOADDYTELLYPOPAICAPLESECHOSUMMITADRIAN

Geva je rođen u Izraelu gdje je diplomirao na Akademiji za umjetnost i dizajn “Bezalel” u Jeruzalemu, a doktorirao na Sveučilištu “DePaul” u Chicagu u SAD-u. Stekao je i diplomu iz marketinškog menadžmenta nakon završenog fakulteta “Damelin” u Johannesburgu u Južnoafričkoj Republici. Trenutno je voditelj Ilan Geva & Friends, vlastite konzultantske kuće za brendiranje u Chicagu, te u istom gradu radi kao predavač na fakultetu…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)