Petar Vučetić

Studenti VERN’a osmislili konferenciju o influencerima

Tko su influenceri, kako izgleda radni dan influencera, na koji način ugovaraju suradnje te koliki je njihov stvarni utjecaj i odgovornost prema svojim pratiteljima? Kako se zapravo stvaraju najpopularniji digitalni sadržaji te kako izgleda realnost iza kulisa virtualno kreiranog svijeta?

O ovim se temama diskutiralo na Veleučilištu VERN’ na društveno odgovornoj konferenciji ‘Influenceri bez filtera’ koja je okupila neke od najuspješnijih hrvatskih (mikro)influencera te stručnjake iz digitalnih agencija, produkcijskih kuća i akademske zajednice.

Na tri tematske sesije: Influenceri 101, Bez filtera i Body positivity, gostovali su neki od najpoznatijih hrvatskih influencera u području mode, fotografije, lifestylea, gastronomije…, poput Maše Zibar, Donne Lugonje Petković, Marka Vuletića, Mile Butorca, Sanje Mijac i mnogih drugih. U panel diskusijama progovorili su o pravoj istini koja se krije iza posla kojim se bave, svojoj ljubavi prema produkciji sadržaja, ali i najvećim strahovima. Fenomen utjecaja influencera i virtualno kreiranog svijeta komentirali su i stručnjaci: Anamarija Virant iz agencije Degordian, Antica Vuletić iz JoomBoosa, modni fotograf Zvonimir Ferina, prof. dr. sc. Gordana Kuterovac Jagodić s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Maja Mihovilović s Veleučilišta VERN’ te Aleksandra Orlić, glavna urednica Cosmopolitana.

“U današnje vrijeme u kojem smo gotovo 24 sata uronjeni u neki medij, uglavnom društvene mreže, iznimno je važno govoriti o utjecaju, odgovornosti i samoregulaciji influencera. Ideja ove konferencije bila je naglasiti razliku između stvarnosti i virtualnih konstrukcija, od izgleda hrane do našeg vlastitog izgleda. Mislim da smo otvorili zanimljive teme i dali konkretan doprinos podizanju svijesti o ovim važnim pitanjima“, komentirala je Mihovilović.

U okviru konferencije održana je i stručna prezentacija studenta VERN’a, Luke Lajića, modnog influencera i fotografa, kava s Mateom Frajsberger koju je vodila Aleksandra Milinković s Entera te izložba crno-bijelih fotografija ‘Influenceri bez filtera’.

Konferenciju su u potpunosti osmislili studenti VERN’a, uz mentorsku podršku predavača, a proizašla je iz studentske inicijative dekonstrukcije virtualne stvarnosti.

Komentiraj