Gucci ima novog kreativnog direktora! Bit će odgovoran za ‘definiranje i izražavanje kreativne vizije kuće’

Autor:

Julien Tondu, Unsplash

Gucci je imenovao modnog dizajnera Sabata De Sarna za svog novog kreativnog direktora, čime su okončana višemjesečna nagađanja o tome tko će preuzeti jednu od najpoželjnijih uloga u modi.

Objavljujući ovaj potez u zajedničkom priopćenju za tisak, talijanska etiketa i njezina matična tvrtka Kering rekli su da će 39-godišnjak biti odgovoran za “definiranje i izražavanje kreativne vizije kuće”.

Imenovanje je donekle iznenadilo poznavatelje industrije. Iako je De Sarno poznat u modnim krugovima po svom radu u Valentinu, gdje trenutno nadzire mušku i žensku odjeću pod vodstvom kreativnog direktora Pierpaola Picciolija, dizajner rođen u Napulju tek treba voditi veliku marku i ima relativno ograničen javni profil.

U izjavi, De Sarno je rekao da je “duboko počašćen” što je preuzeo ulogu, upravljanja Guccijevim ženskim i muškim kolekcijama, dok će također nadgledati odjele za kožne proizvode, dodatke i životni stil.

“Ponosan sam što se pridružujem kući s tako izvanrednom poviješću i naslijeđem, koja je tijekom godina bila u stanju prihvatiti i njegovati vrijednosti u koje vjerujem”, dodao je.

Prošlo je nešto više od dva mjeseca otkako je Alessandro Michele objavio da odlazi s mjesta kreativnog direktora Guccija nakon gotovo osam godina. De Sarnov prethodnik također se smatrao iznenađujućim imenovanjem 2015., iako je pomogao oživjeti i transformirati bogatstvo talijanske etikete, najavljujući eru šarenih, maksimalističkih i sve više rodno fluidnih kolekcija. Micheleov mandat također se poklopio s velikim porastom prodaje. Kering posjeduje brojne druge luksuzne brendove – uključujući Balenciagu, Alexander McQueen i Saint Laurent, među ostalima – ali Gucci sada čini oko dvije trećine dobiti grupe, generirajući prijavljene prihode od 9,7 milijardi eura u 2021. godini.

Iako svoju zaradu za 2022. neće objaviti do sljedećeg mjeseca, modna kuća borila se da se oporavi od pandemije Covid-19 jednako snažno kao i konkurenti poput LVMH-a. Brend također želi osigurati svoje uporište u Kini, za koju se sada procjenjuje da čini oko jedne trećine njegove prodaje.

Ranije ovog mjeseca, Gucci je predstavio svoju prvu novu kolekciju od Micheleina odlaska, otvarajući Tjedan muške mode u Milanu s relativno smanjenom kolekcijom jesen-zima 2023. Očekuje se da će De Sarno predstaviti svoju debitantsku kolekciju na modnoj pisti tek u rujnu na Tjednu mode u Milanu, a neće se pridružiti etiketi dok ne “završi sve svoje obveze” u Valentinu, rekao je Kering. De Sarno se pridružio etiketi 2009., nakon angažmana u Pradi i Dolce & Gabbani, a trenutno je modni direktor.

Osim Guccija, Kering ima iskustvo postavljanja relativnih autsajdera na vodeće poslove, kao što su Demna Gvasalia i Matthieu Blazy. Obojica su obilježeni kao kreativni direktori u Balenciagi i Bottega Veneti.

Guccijev predsjednik i glavni izvršni direktor, Marco Bizzarri, istaknuo je De Sarnovo “golemo i relevantno iskustvo”, dodajući: “Siguran sam da će … on voditi naše kreativne timove s prepoznatljivom vizijom koja će pomoći u pisanju ovog uzbudljivog sljedećeg poglavlja, jačajući  modni autoritet naše kuće dok kapitalizira svoje bogato nasljeđe.”

Predsjednik i glavni izvršni direktor Keringa, francuski milijarder François-Henri Pinault, u međuvremenu je rekao: “Sa Sabatom De Sarnom na kreativnom čelu, uvjereni smo da će kuća nastaviti utjecati na modu i kulturu kroz vrlo poželjne proizvode i kolekcije, te donositi jedinstvena i suvremena perspektiva modernog luksuza.”

OZNAKE: gucci

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.