Frank Carter osmislio i promovira novu kartašku igru ‘Halves’

Frank Carter i njegov kolega iz benda Dean Richardson pokrenuli su Kickstarter kampanju za novu kartašku igru ​​pod nazivom ‘Halves’.

Tijekom prve turneje Frank Carter & The Rattlesnakes 2016. godine, Frank Carter i Dean Richardson osmislili su ‘Halves’ u avionu za Irsku. Otada usavršavaju igru. U međuvremenu su objavili četiri hvaljena albuma, turneju po svijetu kao headlineri i podršku velikim grupama kao što su Foo Fighters i Biffy Clyro uz Richardsonov rad kao grafičkog dizajnera i Carterov dućan za tetoviranje, Rose of Mercy .

Kartaška igra ‘Halves’ koristi igračev tzv. superiorni intelekt za osvajanje bodova pogađanjem riječi na protivnikovoj karti i sprječavanjem protivnika da pogodi njegovu. Arsenal trap karata osmišljenih da prevare, ometaju i izbace iz kolosijeka igrače dodaje zaokret u igru, a opisana je kao nezabavna za cijelu obitelj.

O stvaranju ‘Halvesa’, Richardson je rekao: “Sjedili smo jedno pored drugoga u avionu i do trenutka kada smo sletjeli, nacrtali smo većinu onoga što je igra sada. Onda smo otišli u WH Smith’s u zračnoj luci, kupili špil pravih karata, neke dječje naljepnice u boji i Sharpie, i upravo smo dobili potpunu viziju. Rekao bih da je 90 posto onoga što je sada u igri došlo iz tog jednog leta, što je sasvim uobičajena stvar za moje i Frankovo ​​partnerstvo. Postoje ti trenuci u kojima dolazi puno toga, a onda se puno više pokušava to spojiti u nešto što se može iznijeti u svijet.”

Nakon šest godina i četiri prototipa ‘Halves’ je spreman za igru. Carter i Richardson pokrenuli su Kickstarter kampanju koja će trajati mjesec dana, a cilj joj je prikupiti 17.500 eura kako bi je plasirali na tržište. Postoji sustav nagrađivanja za sudjelovanje u kampanji, nudi ekskluzivne sadržaje, kopije igre i njezinih proširenja, sve do potpisanih kopija Halvesa i „vječnog prijateljstva“.

Govoreći o ‘Halvesu’, Carter je rekao: “‘Halves’ je rad nastao iz ljubavi posljednjih šest godina. Ideju o igrici osmislili smo u letu dok smo bili na turneji i čim smo napravili prvi prototip zaljubili smo se u način na koji se igra. Konačno smo objavili ideju na Kickstarteru; Volio bih rano postići naš cilj i pokrenuti stvari s produkcijom. Volimo igru ​​i jedva čekamo čuti što svi misle o njoj.”

5. srpnja, kada je pokrenuta Kickstarter kampanja, prikupljeno je oko 3.000 eura od ciljanog iznosa od 17.500 eura, s više od 84 podupiratelja i 28 dana preostalih na kalendaru. Čini se vrlo vjerojatnim da će ovaj projekt ispuniti svoj cilj.

 

 

Komentiraj