Dubrovačke ljetne igre: Nastup Rade Šerbedžije u pratnji Miroslava Tadića pred brojnom publikom

Autor:

Zarko Basic/PIXSELL

U sklopu programa 66. Dubrovačkih ljetnih igara pred brojnom publikom na tvrđavi Lovrjenac u Dubrovniku u ponedjeljak navečer nastupio je Rade Šerbedžija u pratnji gitarista Miroslava Tadića.

  • Kako je istaknuo glumac i pjesnik Šerbedžija, koji je izveo niz pjesama, uz glazbenu pratnju ili bez nje, povratak na Lovrjenac i Igre za njega imaju posebno značenje.

 

“Ovo je posebna emocija za mene jer mi tvrđava Lovrjenac posebno znači. Tu sam igrao Hamleta prije mnogo godina i to je bila jedna od kultnih predstava tog vremena. Na tu predstavu su dolazili iz svih mogućih krajeva. To je bio kao rock koncert, a to se rijetko kad događa s kazališnim projektima. Večeras smo napravili jedan recital”, rekao je Šerbedžija.

Miroslav Tadić istaknuo je kako je pred dubrovačkom publikom bilo veoma lako svirati.

“Svako moje iskustvo nastupanja u Dubrovniku je posebno, a ovo je stvarno bilo nešto posebno u svakom pogledu. Surađujem s Radom već više od deset godina, a ovo je bio jedan koncert koji sam htio s njime podijeliti. Ovo je fantastičan prostor i sjajna publika. Bilo je veoma lako svirati i ući u dubinu i to podijeliti s ljudima”, rekao je Tadić te dodao kako je dubrovačka publika topla i nagrađuje vrijednost.

Rade Šerbedžija glumu je diplomirao na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, a ostvario je brojne zapažene glumačke uloge kako u kazalištu, tako i na filmskom platnu.

Napisao je i objavio četiri knjige poezije, jednu biografsku knjigu i pet nosača zvuka te postavio i 12 autorskih režija, a uz to i educira mlade glumce. S gitaristom Miroslavom Tadićem, Šerbedžija je snimio dva albuma, “Ponekad dolazim, ponekad odlazim” i “Imam pjesmu za tebe”.

Miroslav Tadić veliko je gitarističko ime, a svoje formalno glazbeno obrazovanje stekao je u SAD-u. Snimao je i nastupao u različitim glazbenim stilovima; od barokne i klasične glazbe pa do bluza, jazza i rocka i to s uglednim svjetskim glazbenicima poput Placida Dominga i orkestra losanđeleske opere, Londonskog simfonijskog orkestra, Vlatka Stefanovskoga i drugih.

Od 1985. radi kao profesor na prestižnom Kalifornijskom institutu za umjetnost u Los Angelesu. Zadnjih godina usmjerio se na razvoj pristupa improvizaciji koja kombinira materijale izvučene iz različitih izvora poput baroka, europske i sjeverno-indijske klasične glazbe, flamenca, istočno-europske folklorne glazbe, bluza, jazza i rocka.

Poznat je i po svom pionirskom radu u primjeni elemenata klasičnih i flamenco tehnika za električnu gitaru.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)