“Boudoir”: Nakon 23 godine rada i 50 revija nova Božićna priča

Autor:

Boudoir: revija u Novinarskom domu

Luka Cerovina

“Jako smo sretne, jer nam je već dugo bila želja, da upravo u našem Zagrebu imamo reviju u blagdansko vrijeme, da je svečana, u prekrasnom prostoru i da se ljudi nakon nje osjećaju ispunjeni ljepotom i dobrim vibracijama. Božićne kolekcije radimo od 2017. godine, počele smo ih kreirati, jer baš jako volimo sve što je vezano uz Božić, naše klijentice su odmah jako pozitivno reagirale, tako da smo nastavile sa to pričom”, pojasnila je za Nacional.hr modna dizajnerica Martina Čičko Karapetrić, koja sa sestrom blizankom Moranom Tomašević čini etablirani modni brand “Boudoir”, nakon što su prije nekoliko dana u dvorani Novinarskog doma održale spektakularnu reviju, uz prisustvo mnogih javnih osoba.

“Inspiracija kolekcije bila je Božić. To nam je ukupno šesta po redu božićna revija, ali ova je najmaestralnija do sada. Poigrali smo se s božićnim motivima, koji nisu tipično božićni, glavna boja je roza, a motivi su hamburgeri, mačke, peseki, uglavnom to ništa nije tipično za Božić. Mi smo prije šest godina prvi put napravile božićne haljine u printu, to je tad bio eksperiment i ispitivanje tržišta, nismo znale kako će naša publika na to reagirati i ispao je totalni pogodak. Tu smo shvatile da žene žele posebno izgledati za blagdane i da za to postoji jedna velika niša”.

Poznate dizajnerice odvažile su se sanjati, a to se nedvojbeno vidi u svakom šavu njihove blagdanske kolekcije. Haljine, tunike i veste uz uobičajenu crvenu krasi i odmak od blagdanskih motiva, nijansi i tema. Jer, sestre su u kolekciju unijele dozu autoironije, kako bi izbjegle  blagdanske fraze i motive.

“Radimo ovaj posao već 23 godine i imamo preko 50 modnih revija u nogama. Najveće uzbuđenje je zapravo kada se rade prvi modeli i kada tek počinje taj kreativni proces stvaranja.”

Da li danas svoje modele najviše plasiraju i prodaju online? Imaju li loših iskustava s takvom prodajom?

“Pionirke smo u web prodaji u Hrvatskoj, sustav online prodaje imamo već deset godina. Na početku su ljudi bili skeptični i web shop je više funkcionirao kao showcase naših proizvoda, ali s vremenom je jako uspješno zaživio. Mi smo razvile učinkoviti sistem proizvodnje, pakiranja i slanja. Nemamo loših iskustava, postotak povrata i zamjena je zanemariv. Naše klijentice imaju pozitivno iskustvo online kupnje, pa nam se stalno vraćaju.”

Smatraju li da Zagrebu nedostaju kvalitetni sezonski Tjedni mode, poput “Cro A portera”, koji je godinama uspješno realizirao Viktor Drago?

“Mislim da ima dovoljno platformi za sve koji se žele predstaviti modnoj publici. Tekstilno tehnološki fakultet redovito organizira završne revije za studente, također postoji platforma “Atelier” za već etablirane dizajnere. Tako da nije da Zagrebu išta fali, postoje odlične modne platfofme za predstavljanje kolekcija.”

Što misle najpoznatije blizanke  s zagrebačke modne scene o stanju na hrvatskoj modnoj sceni, koja je preplavljena samoproglašenim, medijski sveprisutnim dizajnerima, koji ne znaju ni osnove krojačkog zanata?

“Podržavamo sve kolege koji od mode mogu živjeti, zapošljavaju ljude i stvaraju nove vrijednosti kroz proizvodnju”, komentira diplomatski Martina Čičko Karapetrić.

OZNAKE: moda, Zagreb, revija, budoir

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.