Audi predstavio novi logo, četiri prepoznatljiva prstena sad imaju dvodimenzionalni dizajn

Autor:

Screenshot YouTube

Audi se je odlučio na redizajn svog globalnog poznatog loga, četiri prstena u novoj izvedbi će biti predstavljena na novoj seriji automobila Audi Q8 e-tron, prenose news.yahoo.com.

Mediji izvještavaju da osim novog dvodimenzionalnog dizajna, logo tvrtke u budućnosti više neće imati kromirani izgled. Četiri spojena prstena će na automobilima biti istaknuti u bijeloj i crnoj izvedbi. Crni ili bijeli rub povećava kontrast, što jamči i bolju vidljivost.

Iz njemačke automobilske tvrtke su otkrili da su se potrudili i dogovorili oko fontova. Istaknuta slova na automobilima će u budućnosti izgledati pomalo drugačije, tanje i stiliziranije.

“Manje dizajna je obično najbolji recept za dobar dizajn”, rekao je Marc Lichte, šef dizajna u Audiju.

Lichte je u kratkom video uratku na platformi YouTube otkrio priču i ciljeve, koji stoje iza novog korporativnog identiteta i novog loga.

Četiri prstena simboliziraju četiri njemačka proizvođača automobila, koji su se pojavili u 30-im godinama prošlog stoljeća i zatim se ujedinili u jednu kompaniju – Auto Union. Godine 1965. ova tvrtka dobiva novo ime Audi, a logo se je vrlo malo promijenio tijekom godina.

OZNAKE: Audi, novi logo

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.