Hrvatski telekom operater Vipnet nedavno je objavio kako je u prošloj godini ostvario prihode u visini od 398.3 milijuna eura, uz rast u odnosu na godinu dana ranije od 8.6 posto, piše ictbusiness.info.

Pritom je u istom razdoblju ostvarena dobit prije kamata, oporezivanja, amortizacije i deprecijacije (EBITDA) u visini od 88.3 milijuna eura uz vrlo snažan rast od čak 12.3 posto.

Na godišnjoj razini Vipnet je svoja kapitalna ulaganja povećao za 5.4 posto na 76.3 milijuna eura.

U segmentu fiksne telefonije tvrtka bilježi prilično snažan rast broja korisnika. U segmentu fiksnog glasovnog prometa broj korisnika je porastao 11.8 posto, na 183.4 tisuća korisnika usluge.

Broj korisnika širokopojasnog pristupa Internetu porastao je 17.1 posto, dok je broj PayTV korisnika porastao 7.2 posto. Pritom je prosječni prihod po korisniku porastao 0.4 posto na 23.6 eura.

U segmentu mobilne telefonije Vipnet je zadržao udjel od 36.1 posto na hrvatskom tržištu, uz ukupan broj korisnika od 1.72 milijuna što je pad u odnosu na kraj 2015. godine od 0.8 posto. U segmentu post paid korisnika zabilježen je rast od 1.3 posto na ukupno 846.8 tisuća, u segmentu prepaid korisnika dogodio se pad od 2.7 posto na 873.2 tisuće.

U mobilnoj telefoniji nastavljen je tek blagi rast broja potrošenih minuta po korisniku mjesečno i to za 1.5 posto na godišnjoj razini. Prema tim podacima Vipnetov korisnik u prosjeku razgovarao 304.2 minute mjesečno.

U prošloj godini tvrtka bilježi odlazak korisnika iz svoje mreže (churn rate) ukupno 2.8 posto i to u segmentu korisnika na ugovor od 1.3 posto, dok je u segmentu prepaid korisnika churn rate veći i iznosi 4.2 posto.

Podaci pokazuju kako je za popuste na uređaj prilikom zasnivanja novog ugovora u segmentu mobilne telefonije u prošloj godini Vipnet potrošio 9.4 milijuna eura, odnosno 31.4 posto više nego godinu dana ranije.

Za popuste na uređaj prilikom produljenja postojećeg ugovora potrošeno je 16 milijuna eura odnosno 26.3 posto više nego godinu dana ranije…

Komentiraj