PROJEKT ZAGREBAČKE PIVOVARE Ovog vikenda održana prezentacija kampanje ‘Počeši s razlogom’

Autor:

ozujsko.com

Zdravstveno-edukacijska kampanja ‘Počeši s razlogom’ pod pokroviteljstvom Zagrebačke pivovare predstavljena je široj javnosti tokom vikenda na Cvjetnom trgu u Zagrebu.

Mnogi liječnici urolozi i onkolozi iz KBC-a Zagreb, građani i poznate osobe okupili na Cvjetnom trgu u Zagrebu u sklopu kampanje Ožujskoga piva i tako saznali sve informacije i savjete o raku testisa.

Zdravstveno-edukacijski projekt poduprli su Marko Tolja, Davor Šuker, Petar Čiritović, Miroslav Ćiro Blažević, a sve korisne informacije o raku testisa doznao je i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić.

Nadamo se kako ćete popratiti nastavak kampanje ‘Počeši s razlogom’ o samopregledu i raku testisa koji, ako se otkrije u ranoj fazi, izlječiv u više od 95 posto slučajeva…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)